Codeïne

Ik weet niet waar ik dit moet plaatsen en twijfel of het niet in het drugstopic moet, maar ik gebruik het als medicijn dus sorry.

Ja goed, ik gebruik codeïne voor het hoesten en ritalin en ik krijg nu echt stemmingswisselingen van hier tot Tokio. Zijn er meer mensen die dit hebben of ben ik gewoon raar

En sorry alvast als ik je belachelijk maak ._.

Geen idee, ik vind codeïne zelf echt fijn spul tegen het hoesten. Maar je krijgt het toch enkel op recept? Heeft je dokter er niets over gezegd in combinatie met ritalin?

ik heb het inderdaad op recept en heb er niks over gehoord.
meh

Is een ‘normale’ bijwerking.
Je moet zelf bepalen of je het (letterlijk en figuurlijk :p) wil slikken of niet, ik neem aan dat je het niet heel lang hoeft te gebruiken?

Oh. Ik had het eerder ook al geslikt (maar dan codeïne met paracetemol) en toen had ik die bijwerking niet. Misschien omdat dit hoger dinges heeft.

Ja die codeine die in paracetamol zit die je bij de drogist kan kopen is echt heel laag dus dat kan best kloppen hoor!

Die was van het ziekenhuis hhh

Heb t zelfde meegemaakt maar dat was met hoestsiroop en ik slik concerta ipv ritalin. Je zou om een ander hoestmiddel kunnen vragen zoals cloperastine.

Dat kan je niet bij de drogist kopen :wink:. Codeïne met paracetamol is alleen op recept. Bij de drogist hebben ze wel paracetamol met coffeïne, maar dat is heel wat anders.

Ik heb het zelf ook wel eens Ritalin in combinatie met Codeïne gehad, maar hier had ik geen last van! Sorry, aan mijn antwoord heb je niet zo veel…

Met dit soort vragen kan je beter de apotheek bellen.

Vreemd, mijn moeder kwam laatst aanzetten met paracetamol met codeine voor mij (en ik heb t net nog gecheckt, staat er echt op) en dacht dat ze dat van de drogist had maar blijkbaar niet dus. Ik weet dat coffeine idd wat anders is want daar kan ik niet tegen :stuck_out_tongue:

Misschien dat het buiten Nederland verkregen is? Ik weet namelijk niet hoe het buiten Nederland is, maar ik Nederland is het echt alleen op recept

Ik had het laatst in m’n hoestdrankje. Ik kreeg er alleen supervage dromen van :cold_sweat:

Ik zou er ook nog iets van pam bijslikken henk xoxoxoxoxo

:"))))

HAHAHAHAHAHAHAHAHA