CocoPPa

Dat had ik ook maar dan moet je je home-knopje en vergrendel-knopje heel lang tegelijk indrukken.

heey, ik heb ook coccopa en vind het superleuk,

alleen wat zijn ‘stamps’ ?

En ook als je wilt ontgrendelen, kun je blijkbaar dat slide balkje veranderen , maar hoe moet dat dan ?

iemand ? :wave:

stamps zijn volgens mij een soort van smileys die je kan gebruiken mij line, een soort van messenger

Oh wauw wat cute <3
Nee dat heb ik nog niet… :’'o

How cute! Té schattig.
Ga ik meteen maar even downloaden. Ugh, ik heb geen iPhone.

Ik heb t ook superleuk :slightly_smiling_face:
Maarr ik vind het heel irritant dat als ik bv het Whatsapp icoontje verander hij niet aangeeft hoeveel berichtjes ik heb op t icoontje zelf…
En t is niet hinderlijk verder maar de apps starten wel een paar seconde langzamer op.

Echt kei leuk maar helaas heb ik geen iPhone :frowning_face:

kan je het daarna ook terugveranderen?

ok, dankje!

Kan je ook bij je lockscreen dat ongrendelknopje veranderen? :slightly_smiling_face:

Ziet er echt heel leuk uit! Jammer dat het niet voor Android is… :frowning_face:

OMG, het lijkt me zo lauw, maar ik heb een saaie samsung. :rage:

NIET DOWNLOADEN!!!
mn hele iphone is m net gespaced
nogal kut ik heb geen idee wat ik nu moet doen… :rage:

Ik had die app ook, maar op een gegeven moment was ik een beetje uitgekeken en vond ik dat ie te lang laadt en zo, dus ik heb m verwijderd :flushed:

Maaaaar het ziet er nog steeds wel leuk uit hehe (:

heel veel apps kent hij niet ofzo toch? Ik kan voor safari geen ander dingetje doen en als ik een melding krijg bijvoorbeeld een whatsapp dan staat er geen 1tje meer bij. Naja, dit had ik op mn ipad, werkt hij wel helemaal op iphone?

Heb het al een paar maand, leuke app!

ik heb een samsung en bij mij doet hij het wel hoor? Gewoon de app downloaden en dan > icoontje kiezen>set up link>search application>done ?
maar dan krijg je wel een sneltoets , maar dat wil ik niet, hoe pas je dit aan?

Jaah tis Japans dus tis te begrijpen dat et leuk is XD

Maar ja ik ken et het is echt n aanrader