Cocoppa voor iPhone/Pop-up probleem

Heey,

ik ben vrij zeker dat een aantal onder jullie waarschijnlijk gebruik zullen maken van de app Cocoppa.
Ik gebruikte deze app een hele tijd geleden voor het eerst toen iPhone op iOS 7 draaide, maar ik was gestopt met het te gebruiken.
Nu heb ik het gisteren opnieuw geïnstalleerd, ik weet dat wanneer je een app wilt openen je door Safari gestuurd wordt en dat vind ik ook geen probleem, maar naar hoe ik het mij herinner is het van Safari meteen naar de app.
Nu elke keer dat Safari opent om mij door te sturen naar de app zelf, krijg ik de (irritante) pop-up “Deze pagina openen met [Naam van app]”
Ik heb gezocht in mijn Instellingen of ik van de pop-ups af kan geraken, maar neen dus. Ik heb ook gegoogled maar niets nuttig gevonden.
Mijn iPhone draait nu op iOS9.1 (stiekem hoop ik dat de update het verhelpt, maar dat zal wel niet) Iemand die hetzelfde probleem heeft? Of iemand die dit probleem had, en het heeft kunnen oplossen?
“Blokkeer pop-ups” in instellingen staat trouwen aan, maar dit verhelpt het niet.

Zou het heel jammer vinden als dit niet kan verholpen worden, aangezien ik toch wel wat ben uitgekeken ben op de standaard iPhone-iconen, en heb geen zin om te jailbreaken.

Iemand? :slightly_smiling_face: