Cocktails met drank voor 16 jarigen maken, help?

hoi!
ik geef samen met een vriendin een feest, met het thema beauty and the nerd.
we willen graag een welkomstcoictail aan de gasten geven, maaaar…

we zijn 17. en alle cocktails die ik nu toe zag zijn óf met 18+ dranken, óf helemaal zonder alcohol…

weten jullie misschien een leuke coicktail voor 17 jarigen? :slightly_smiling_face:
xx

Volgens mij zijn er geen cocktails zonder sterke drank en zijn die allemaal 18 +. Dus of je kan mocktails maken (zonder alcohol, even op google naar recepten zoeken) of je maakt wel gewoon cocktails met sterke drank. Je kan ook een ander welkomstdrankje serveren, glaasje rose misschien?

Safari mag je toch halen als je 16 bent? Daar kan je vast wel wat meemaken

Volgens mij zijn er idd ook geen cocktails zonder sterke drank :"). Verzin anders gewoon iets met de drank die je wél mag halen ?

Vraag aan je ouders of ze het halen+maken? Het is wat anders dan een heel glas vol en als je er 1 geeft vinden ze het vast wel goed toch?

nee, dat vinden ze niet goed. bovendien doet de moeder van haar boodschappen en ik ga haar niet dwingen sterke drank voor ons te halen.
maar ik heb het al opgelost, ik gooi gewoon wat bij elkaar van wat we wél mogen met ijs, cassis en een rietje :slightly_smiling_face:

aardbeien met sinaasappel in de blender doen
in glasje doen en dan aan de rand suiker dip

Ik heb op mijn sweet sixteen ook bij binnenkomst een cocktail gegeven. Ik had blue curacao met nog wat sapjes er door heen (zal straks even opzoeken voor je). Bij de Action verkopen ze trouwens een handboek voor cocktails. Daar stond deze cocktail ook in en ze vonden hem erg lekker.

Ehm… Kun je niet gewoon iets als bijvoorbeeld Malibu halen, dat je het dan mixt met cola? Dat is dan geen cocktail, maar dat is vast ook lekker toch? (Geen ervaring, maar goed.)