Cocktailjurk =]

Heeeeei,

Weet iemand waar je cocktailjurken kan huren ( of kopen maar liefst huren)
Want ik heb dit jaar voor het eerst kertsgala =)
Jaa ik weet het is nog vroeg maar me moeder zegt dat je er vroeg bij moet
zijn duss drm :wink:
Maaar weet iemand een goeie site voor mij?
Alvast bedankt! :relieved:

xx

http://www.wilmsmode.nl/website/index.htm
Hier kan je ze geloof ik huren, maar deze vind ik allemaal vrij lelijk.

En waarom huren? Met kerst hangen de Only’s/Vero Moda’s/Vila’s/Zara’s/etc. vol met leuke jurkjes voor weinig geld die je desnoods na je gala weer kunt verkopen (kun je het jaar erna weer een nieuwe halen).
En op je 14e hoef je echt nog geen over de top aparte en unieke dure galajurk toch?

Inderdaad, wat Sooooph zegt! Als je nu gaat kijken in dat soort winkels zie je ook al jurkjes hangen die je aan zou kunnen doen. Hartstikke leuk en waarschijnlijk goedkoper dan een galajurk.

volgens mij verkoopt www.wilmsmode.nl alleen deze jurken
en zij verkopen ze vanaf ¤35,-
en ik vind de jurken van wilmsmode wel mooi
ik heb zelf daar een jurk gekocht voor mijn gala vorig jaar
en daarna weer verkocht via marktplaats en kreeg erbijna net zoveel voor als ik ervoor betaald had
dat komt dat wilmsmode ze goedkoper verkoopt als de meeste winkels

maar iedereen mag natuurlijk een mening hebben
groetjes xena

ik heb een kleedje uit de moggy’s dat zo goed lijkt op een cocktail kleedje van wilmsmode (Jurk 143)

Ik heb dit jaar ook voor het eerst kerstbal op school… :grinning:
Beschouw dit maar als een upje.

Ik vind kleedje echt zo’n prachtig woord hè.

Ik heb vorig jaar een mooie jurk bij de WE gekocht, ongeveer 30 euro. Ik zou dat eerder doen dan huren, denk ik.

Ik heb geen id waar je ze kan huren, bijna elke grote plaats heeft wel een winkel waart kan, dus ff in de buurt rondkijken?
maar als ik jou was zou ik idd gewoon lkkr een leuk jurkje bij de H&M, Vero Moda, Only of C&A kopen, vorig jaar had je in iedergeval bij de H&M er al wat van 40/30 euro!
Ik vind ook de jurken die je meestal kan huren best ouwerlijk (als ik het goed schrijf?), voor meiden van 14 hoeven ze nog niet tot op de grond te komen, vind ik.