CMDers gezocht!

Hey!
Ik wil de studie Communication and multimedia design gaan doen volgend jaar, maar weet nog niet precies waar. Nu ben ik al op de proefstudeerdag in Rotterdam geweest en op de open dag in Utrecht, maar ben er niet veel wijzer uit geworden waar ik de studie zou willen volgen.

Ik heb verschillende verhalen gehoord, CMD in Utrecht zou erg chaotisch zijn en in Breda is de studie een stuk technischer.

Ik hoopte eigenlijk dat één van jullie de studie doet/heeft gedaan en me er meer over zou kunnen vertellen (waar, hoe het beviel, of je meer weet van de verschillen met de andere locaties).

Avans in Den Bosch! Beste CMD opleiding :slightly_smiling_face:
Opleiding heeft heel veel verschillende kanten en je werkt steeds in projecten zodat je ook echt wat hebt aan je vakken en niet denk ‘waarom leer ik dit’. We behandelen heel veel verschillende aspecten, zo leren we video’s bewerken, Photoshop, Indesign maar ook coderen en met Arduino werken. Omdat je in projectgroepen werkt is er altijd wel iets te doen wat je leuk vindt :slightly_smiling_face:
Gewoon super studie dus kijk maar even op de website… :slightly_smiling_face:

Yess! Dankje! Weet je toevallig ook meer over de locaties en de verschillen die er zijn?

heee! Zijn er toevallig meiden die CMD volgen op de Hogeschool Rotterdam? Zo ja, kan je hier iets meer over vertellen? :slightly_smiling_face:

Mijn vragen:
Wat leer je zoal in het eerste jaar?
Elke CMD studie kiest een bepaalde richting, klopt het dat Rotterdam vooral creatief is?
Hoe is de sfeer op school met klasgenoten?

Upje voor je vraag

Ik ben niet bekend met Rotterdam om eerlijk te zijn, toen ik startte (studeer nu in juni af) was onze locatie (Utrecht) de meest creatieve CMD op dat moment. Het is natuurlijk ook heel erg welke invulling je er zelf aan geeft.

TS; De datum voor inschrijven voor Utrecht is inmiddels verstreken volgens mij, ben je er al uit?