Hey y’all
Bij deze het zoveelste topic over CMD, maar alle andere topics zijn oud en liggen onder het stof. Ik heb een aantal vragen over deze opleiding waar ik nog niet 100% een duidelijk antwoord op heb door het lezen van de andere topics.
-
Al 100 keer gehoord dat Avans de beste CMD opleiding aanbiedt: wat zijn de meningen onder de studenten?
-
Ik heb soms moeite met het bedenken van een concept. Als ik eenmaal een klein begin heb kan ik heel goed doorwerken en word ik enthousiast, maar om over dit drempeltje te komen kost het me vaak veel bloed, zweet en tranen. Is dit iets wat je leert of is het essentieel dat dit echt al in je zit?
-
Macbook: yas or nah?
-
(Niet persé m.b.t. CMD) Ik ben net 16 als ik begin aan mijn studie. Even eerlijk: is dit te jong? Ik ben bijvoorbeeld niet een enorm uitgaanstype, maar het is toch niet prettig als je nooit met de rest mee kan. Ik heb dan heel erg het gevoel dat ik een groot deel van het echte studentenleven zal missen en er een beetje buiten val. Ook woon ik ver (lees: 1,5 uur) van Breda, maar met mijn leeftijd lijkt op kamers gaan me nog geen goed idee. Is dit te doen?
Ik hoor graag jullie meningen!