Clutch

Hallooooooo

Weet iemand winkels waar je nu nog van die gala-achtige chique (satijnen) clutches kan halen? Niet al te duur. 20 euro max.

Ik dacht zelf al aan de Bijou Brigitte, maar ik hou van opties. (:

Je kunt dit beter in het ikzoek-topic vragen! Staat onder ‘Verkoop’.

Bijou Brigitte inderdaad, Allerlei, Xtra Star, goedkope chineze winkeltjes vaak ook.

Bij bijou brigitte hebben ze er inderdaad. Ik denk ook wel bij de six. Ik heb die van mij van de new look, mocht je daar toevallig in de buurt wonen.

Ja, ik dacht dus ook goedkope chinese winkeltjes dus, maar blijkbaar kom ik in de verkeerde goedkope winkeltjes, want ik kan alleen maar van die bohemian/lente/zomer tasjes vinden tot nu toe. Ik vond het al zo gek, want volgens mij moest je juist daar wel van die satijnen feestelijke tasjes kunnen vinden.

Ja! De six had zo’n cute-ass tasje, niet duur, echt helemaal geweldig. Maar hij was er alleen maar in zo’n rare paars-taupe achtige kleur, ze hadden hem ook niet in het zwart of creme, dat past dus echt bij niks van wat er in mijn kast hangt. :c

Oke en wat dacht je van bij de V&D? Daar hebben ze vaak ook zo’n hele tassenafdeling, misschien dat daar nog wat bij zit?

Bij de H&M hadden ze er ook een paar. Maar die vond ik niet echt heel leuk, en volgens mij waren dat ook niet echt die je zocht.

Nope, bij onze v&d was niks. Maaaaar ik keek net op de site van de New Look en heb een leuke gezien! Nu maar hopen dat ze die in Utrecht hebben, anders haal ik er gewoon eentje bij de Bijou. Thanksyouuu ^^

catwalk