Cluse Watches gebruikers gevraagd!

Hi allemaal,

Ik heb een vraag. Wie kent of heeft een horloge van het merk Cluse? Wat is jullie ervaring hiermee qua kwaliteit van het product.

Ik heb mijn horloge nu 1,5 jaar, en hij begint lichtelijk te roesten aan de zijkanten. Ze adverteren dat het ‘stainless steel’ is, maar toch roest het. Ik heb het bij Cluse gemeld maar helaas valt dit ‘defect’ niet onder de garantie. Ze kunnen het wel maken, maar daar zijn kosten aan verbonden.

Herkent iemand dit probleem bij een Cluse horloge?

Ik niet maar heb hem ook nog maar een half jaar.

Ik heb mijne al ruim 1,5 jaar maar ook niks op aan te merken.
Ik heb goede ervaring met de klantenservice, na 6 maanden was mijn grijze bandje al helemaal verkleurd en kreeg een nieuwe opgestuurd.

Een vriendin van mij heeft nu iets langer dan een jaar haar horloge en haar zwarte bandje begint behoorlijk te verkleuren (aan de binnenkant). Ook heb ik het idee dat het bandje bijna stuk gaat, want hij ziet en voelt niet meer erg stevig. Ook had ze laatst condens in haar horloge na een hevige regenbui buiten

Ik heb twee cluse horloges.

De eerste heb ik nu bijna anderhalf jaar, heeft een leren bandje, heb hem bijna dagelijks gedragen zelfs in de zomer met zonnebrand enzo. Geen roest: metaal ziet er nog helemaal perfect uit. Bandje verkleurd een beetje aan de binnenkant, maar dat is normaal bij leer. Zit een klein scheurtje in één van de bandjes, maar daar heb ik niet echt last van, je ziet het niet en is nog altijd stevig.

De tweede is helemaal van stainless steel, maar die heb ik net 2 maanden. Ziet er dan ook nog als nieuw uit.

Verder ook goede ervaringen met de klantenservice!