Club Roxy-Walibi

Ik ben zo ontzettend nieuwsgierig wat daar nou gebeurt. Ik durf zelf niet in de Haunted Houses dus ik zal het nooit weten helaas. Wie is er geweest en wil het me vertellen? Wat ik ervan weet is dat je dus een club in gaat met muziek en dansers enzo, maar wat gebeurt er daarna?

Volgens mij wordt je bang gemaakt totdat je nooit meer alleen door het donker durft (’:
Ik zou het ook nooit doen, dus je hebt er niet zoveel aan. Beschouw dit maar als een upje.

Hey,

Ik ben gister naar Walibi geweest, en dan wel niet in Club Roxy maar in The Villa.
Het was echt heel erg eng. Er waren allemaal kamers waar je doorheen moest en elke kamer was een horrorfilm, en ze lieten je overal schrikken en rende op je af en weet ik het allemaal, ben er best snel doorheengegaan omdat het zo eng was XD Maar toch is het wel waard om er een keer in te gaan ookal ben je bang, was ik ook:P
=)

Ik ben wel naar Walibi geweest maar dat vind ik al doodeng:p Echt ik zie filmpjes op youtube van die houses maar omg! Ik ben al bang in het donker/beetje claustrofobisch, als ik daar heen zou gaan zou ik echt keihard gaan huilen!

club roxy is echt vet. the villa ook. de wachtrij van club roxy is zo gaaf, met muziek en een groot podium waar danseressen/dansers op staan. daarna loop je gewoon door verschillende kamers… heb niet echt heel erg opgelet, eerlijk gezegd. bijvoorbeeld loop je langs een enge/dode barkeeper. en the villa, pfoepfoe die was echt vet =D

de wachtrij van club roxy is altijd heel gezellig en je gaat daarna door een heel hoop kamers met prachtige decors en enge mensen die er heel cool uit zien :grinning: en ze laten je schrikken, like sooooooo cooool :grinning: ben al 4 keer geweest ofzo met halloween in walibi, club roxy was nieuw 2 of 3 jaar geleden :grinning:

ik vond alice in horror land ook wel vet, met die brug die lijkt te draaien :open_mouth: vorig jaar ^^

the villa was zoo leuk maar zoo eng, na een tijdje liep ik alleen maar ik wilde er zo graag uit!
maar zou het zo nog een keer doen

Aaaight een topic over dít!

Nou, ik ben al vaak naar Walibi Halloween geweest en heb er ook nooit in gedurfd, tot dit jaar dus x]

Je staat eerst in de rij, niet eng, gewoon met allemaal licht en een dj en dansers (allemaal niet-freaks).

Dan ben je bij de ingang. Je gaat naar binnen, en praktisch gezien is het gewoon 1 lange gang van 2 meter breed. Je gaat door de gang. In de muren zitten gaten waar zo nu en dan een arm uit komt. Dan kom je verschillende kamers binnen. Er was er bijvoorbeeld 1 met een slager ofzo? (sorry, ben er zo snel ik kon langsgerend, het is echt te eng om te blijven, want ze pakken je er echt uit als je bang bent!)

Volgend jaar wil ik weer! En dan wil ik eerlijk gezegd met een andere vriendin alle Haunted Houses uitproberen. Ik ben zelf echt heeel snel bang, maar ondanks dat is dit gewoon zo gaaf (aanrader haha xD).

oeh, ik wil daar ook wel naartoe =P