Club jongen.

hai meiden, ik wilde even mijn verhaal kwijt en ik vroeg me af of iemand advies had ofzo. ik heb dus maandag een jongen ontmoet in een club en we hadden gezoend enzo, en ik dacht oh dat is gewoon een malig (sletterig als het klinkt:$), maar hij wilde daarna echt praten enzo, en hij wilde nog wel een x met mij afspreken en hij had zijn nummer aan me gegeven en zijn hyves. ik had hem een smsje gestuurd, alleen daar heeft hij nog steeds niet op gereageerd, ik heb hem nu ook op hyves gevonden, maar ik ga het niet toevoegen (of zou ik dat wel doen), omdat ik bang ben voor nog een afwijzing. ik vind het gewoon zo rot, omdat voor mij had het niet gehoeven, en dan geeft hij toch zijn nummer en dan reageert hij niet. ik voel me echt gedisst nu,hhaha x

Je kan hem toch gewoon toevoegen?
Van ; Hee ik ken jou !
En anders laat je hem gewoon…
Misschien is 'ie je smsje vergeten ofzo?
Zoek er niet tevel achter.

somebody ?

voeg hem toe, krabbel of in een privébericht iets en je krijgt heus wel een berichtje terug!

mss wassie dronken, en denktie wtf
of mss had je niet meteen moeten smsen, maar aan het eind v/d week pas.

hij was sowieso niet dronken, want we hebben echt een leuk en normaal gesprek gehad en je kon wel zien dat hij het niet was. nou ja , ik voeg hem misschien later wel toe, ik wil niet dat hij denkt dat ik een of andere stalker ben ofzo .

Wacht eerst zijn smsje af!

Als het voor jou niet echt hoefde, wat dus betekent dat je niet echt geinteresseerd bent, dan maakt het toch niet echt uit wat hij van je denkt? (:

laat hem lekker, je hoefde niks van hem dus waarom houd je het er dan niet hier bij