Closet sale! O.a H&M, Primark, Levi's, Madden Girl (INCLUSIEF VERZENDKOSTEN)

Hoi allemaal!

Ik heb laatst mijn kast opgeruimd en ben er achter gekomen dat ik heel veel kleding niet meer draag. Daarom ben ik op het idee gekomen om mijn kleding online te verkopen :grinning:.
Hopelijk zit er wat leuks voor jullie tussen. Hierbij nog wat informatie:

• Prijzen zijn Inclusief verzending
  • Ik ben niet verantwoordelijk voor de fouten van PostNL
  • Product wordt opgestuurd nadat de betaling is voldaan
  • Ik verzend niet naar België (of andere landen)

Dit is nog niet alle kleding die ik wil gaan verkopen, maar ik kan nu geen foto’s meer maken, dus als jullie meer willen zien moeten jullie het maar even zeggen!

Veel shopplezier! :upside_down_face:

1. Shirtje Bershka met tekst ‘Brooklyn is cooler than Manhattan’, maat M maar valt meer als een S.
Leuk shirtje, het past niet meer bij mijn stijl. Ik verkoop het shirtje voor 8 euro (incl verzending).

2. Rokje van Forever21, maat S
Het rokje past niet bij mijn stijl, dus ik heb het maar een enkele keer gedragen. Het rokje is van een soort van blousestof en doorschijnend, maar er zit een onderrokje onder. De prijs van het rokje is 6 euro (incl verzending).

3. Longsleeve van Primark, maat 10 (UK)
Dit shirt met lange mouwen met de kleuren wit, blauw en zwart lag wederom maar wat in mijn kast. Zonde! Vandaar dat ik deze ook verkoop, het is weer niet mijn stijl. Deze longsleeve is te koop voor 8 euro, inclusief verzending.

4. Blouse van de H&M, maat S
Deze blouse heb ik niet veel gedragen, omdat een lerares op mijn school dezelfde blouse had en nu vind ik 'm simpelweg niet meer leuk genoeg om te dragen. De prijs van de blouse is 11 euro inclusief verzending!

5. Madden Girl pumps, maat 39
Deze pumps vind ik zo mooi, maar helaas kan ik ze niet dragen, omdat ik te brede voeten heb. Ik kon ze niet terugbrengen naar de winkel (daar was ik te laat mee). Nooit gedragen dus! Wil er minimaal 22 euro voor (incl verzending), aangezien ze 60 euro gekost hebben.

http://6. Levi’s Demi curve, maat 26.

Deze levi’s demi curve past mij net en zit dus te strak… Vandaar dat ik 'm ook niet draag, helaas, want ik vind het wel een hele mooie broek… Heb er 70 euro voor betaal en ik wil er minimaal 25 euro voor hebben (incl verzending).

Jullie mogen altijd vragen stellen over de kledingstukken!
Ik ben van plan meer te gaan verkopen, maar ik begin klein om te zien hoe snel het allemaal loopt, want anders kan ik het zometeen niet meer bijhouden!

UP!

Die roze schoenen zijn echt super mega tof.

Vind ik ook! Maar helaas passen ze niet goed…