Closer

Hallo allemaal.
Ik heb al een paar maanden een crush op iemand.
Laatst ben ik op kamp geweest en hij ook en hij is mij ook leuk gaan vinden.
Met moeite heeft hij mij gevraagd omdat we het allebei niet durfde. Hierbij heeft iemand ons geholpen.

We zijn allebei niet echt van die knuffel types enzo…
Maar we hebben nu al een paar dagen wat en we hebben nog maar 2 keer geknuffeld (in totaal). Waarvan maar 1 knuffel echt goed was.

We zitten samen in een groep met ook nog een ander stelletje die wel heel close zijne enzo, en ik wil eigenlijk wel wat closer worden en meer gaan knuffelen enzoo…
Maar ik ben bang als ik hem dan ga knuffelen ofzo dat dat hem afschrikt ofzo…
Maar, hij neemt ook niet echt initiatief…

Ik denk dat ik hem gewoon een keer ga vragen van ja, wat vind jij eigenlijk daarvan enzo? en of die vaker wil knuffelen enzo…
Ik weet dus niet hoe hij erover inzit zegmaar…

Heeft iemand nog tips voor wat ik kan doen?

Btw, allebei de knuffels die we hebben gehad, moest van anderen, bij de tweede (de goede) duurde het een hele avond… en bij de eerste was het net nadat hij me had gevraagd…

Ik vind het een goed idee om het gewoon met hem bespreekbaar te maken. Je moet sowieso niet meer gaan knuffelen omdat anderen dat verwachten.

Je moet pas meer knuffels gaan geven enzo als jij er aan toe bent! Zeker niks doen alleen omdat het ander stelletje dat ook doet. Als je het toch zelf wilt kun je het er inderdaad met hem over hebben. Praten helpt altijd!

Ter info trouwens, ik wil wel heel graag meer knuffelen… :flushed:

Dan zou ik er gewoon over praten met hem! Aanhalen dat je wel iets vaker wilt als hij dat ook wilt etc. :slightly_smiling_face:

ik ben dus alleen bang, dat hij niet wil of wel wil maar niet durft te zeggen… en ik wil ook niet pushen ofzo…

en stel we willen allebei wel, maar het komt er niet van… zijn er daar nog tips voor??

weer lekker duidelijk getypt… sorry :cold_sweat:

Als je het niet probeert, weet je het nooit! Als hij niet wil, zou je dat moeten accepteren. Als hij wel wilt maar het niet durft toe te geven of als het toch niet gebeurt, kun je zelf toch initiatief nemen? Ik zou dan wel nog steeds traag beginnen en dan merk je vanzelf wel of hij het oké vindt of niet!