closer worden met vriendinnen

heey

ik kon hier geen topic over vinden, als er wel 1 is mag hier een slotje op.

Ik heb een vriendinnengroep met 10 meiden. In totaal zitten er 13 meiden in m’n klas, maar aangezien die 3 zich helemaal populair vinden hoeven ze niet bij ons te gaan staan.
Ik heb in mijn vriendinnengroep 2 beste vriendinnen. We zijn echt goede vriendinnen, maar niet echt meer.
Ik wil graag iig met die 2 closer worden, dat als ik (of zij) ergens mee zitten we echt naar elkaar toe kunnen komen. Ik heb geen idee hoe dit kan, gaat er gewoon heel veel tijd overheen, of moet er echt iets ergs gebeuren, of gewoon heel veel afspreken? Ik weet het niet… Iemand tips?
~xx~

Ik kan wel wat tips geven.
Het klopt inderdaad wat je zegt, er gaat tijd over heen. Maar als je closer wilt worden kun jij hiermee beginnen door jezelf meer open te stellen. Dit hoeft niet meteen door je diepste geheim te vertellen, maar vertel gewoon wat meer over dingen waar jij mee zit. Zo creëer je meer openheid, en zullen de anderen zich ook meer openstellen.
Het zal best moeilijk zijn om zelf de eerste stap te zetten, maar iemand moet het doen, en je leert elkaar dan echt beter kennen.

thankss
het is idd wel moeilijk, ik zit regelmatig wel met wat dingen, alleen ja, hoe vertel je dat :’)
nou ja komt goed :slightly_smiling_face: