close met mijn juf op de zelfde vakantie

oké
ik heb echt een hele leuke juf ze is echt super aardig en gewoon een fantastisch (ze is 26 maar gedraagd zich echt als 17)mens maar soms denk ik dat ze mij ook iets te aardig vind ff wat voorbeelden:’
-ik ben duidelijk het lievelingetje in de klas met leuke klusjes
-ze woont tegenover me(owkee niet echt een voorbeeld maar speelt ook een rol)
-ik zat gewoon in de klas toen heeft ze mij apart gezegt om me te melden dat ze op vrouwen valt(wist ik al)
-ik wist eerder dan haar baas dat ze zwanger was
-ze stond gister morgen in eens in mijn tuin toen ik in het zwembad lag en zei’Jette is dat feestje van jouw nou vanavond of morgen avond’
-ze is op mijn klassefuif bij mij thuis gekomen die avond(ze was niet officieel uitgenodigd)
-ik kom haar wel eens tegen als ze uitgaat(en dat is geen pretje)
-ik weet als enige op deze hele wereld(ophaar na dan) hoe ze haar vriendin ten huwelijk gaat vragen (ze kwam aan me vragen of ik haar daar bij wou helpen)

• ze zit schaamteloos bij ons thuis aan de familie BBQ
    -ikheb best wat problemen gehad en zei heeft mij super veel geholpen en heeft ook al wel eens bij mij thuis aangebeld om te vragen hoe het nu allemaal ging
    -ze is me op komen zoeken inhet ziekenhuis met haar vriendin
    -bij de afscheidsavond was ik de enige die kussen op mijnwang kreeg 2 stuks en geen drie
    -toen ik huilend op school kwam nam ze me in haar armen en gaf ze me een bug hug
    -laatst toen haar moeder was overleden heeft ze huilend bij ons in de tuin in de hangmat gezeten
    verder lijkt ze erg op mij kwa kledingstijl en kapsel
    allebij lekker kort en ze koopt haar kleren in dezelfde winkels
    ikheb zelfs een paardezelfde kledingstukken zij vind dat alleen maar leuk maar ik doe ze niet meer aan naar school.

dat we zo close zijn is er onopgemerkt ingeslopen
nu zit ik niet meer bij haar in de klasmaar ze blijft bij mij tegenover wonen
maar nu heb ik een groot probleem we zijn er achter gekomen dat we precies de zelfde vakantie hebben geboekt, we gaan met zo’n grote groep een reis maken. 3,5 weken lang.

nu zijn mijn vragen
-is dit heel erg raar en moet ik er iets achter zoeken
-moet ik er wat van zeggen
-heeft een van jullie ook zoiets mee gemaakt
-hoe ga ik die vakantie overleven

XXX
ps. willen jullie a.u.b. snel reageren want ik ga overmorgen op vakantie
pps. aan levenloze reacties heb ik echt niks dit bericht is 100% waar op een ander forum werd ik niet geloofd en het is ook een slecht te geloven verhaal

[i]ff duidelijkheid.
owkee ik zal weer eens wat dingen duidelijk maken want het is nu allemaal zo onduidelijk voor mijn gevoel

-over het dronken zijn- dronken is misschien een groot woord aangeschoten is beter maar, ja ik woon in den bosch, mijn vader heeft 3 cafés de juf dronk op kamp en op de afscheidsavond
-over de vakantie- ik heb niet gezegd dat zei daar heen gaat omdat ik ook ga, ik heb alleen advies gevraagd: wel zeggen dat ik het onprettig vindt als ze met me optrekt of lekker d’r gang laten gaan en gezellig meedoen
-over dat ik eigenlijk WEL met haar op wil trekken- dat klopt ik heb volgens mij niet gezegd dat dat niet zo is, al komt het misschien zo over. dat is nou juist mijn prbleem moet ik echt een grens gaan trekken bij het tuinhekje omdat andere zeggen dat het niet normaal is, of moet ik gewoon gezellig mee blijven doen en die grens een heel eind verder op trekken.

die juf is( en het klinkt echt heel raar) bijna een moeder voor mij geworden, meer dan mijn eigen moeder in ieder geval, ze heeft toen ze mij voor het eerst zag in het ziekenhuis(nadat ik iets heel onverstandigs had gedaan) naast mijn bed gezeten terwijl de tranen over haar wangen liepen. mijn moeder kon daar geen traan om laten.
we hebben een speciale band, misschien een aparte band voor een meisje van 12 en haar lerares, maar mijn echte duidelijke vraag is: moet ik deze band verbreken en zeggen dat nu ze mijn lerares niet meer is ook geen contact meer hoef of moet ik me over het gevoel heen zetten dat het raar is en haar hulp accepteren(want ik weet dat ik het nodig heb)(het gezellig doen versta ik ook onder hulp want dat heb ik ook nodig:gezelligheid)[/i]

Is gewoon toeval dat ze dezelfde vakantie heeft geboekt? Hoezo zou je daar wat achter moeten zoeken? Ik denk dat zij het net zo vreemd vind als jij.

wow, da’s best raar…
Ik weet niet wat je ertegen kan doen, er iets van zeggen komt meteen zo lullig over…
zie dit maar als een up, succes

Het is wel beetje raar, maar ik zou er niet teveel achter zoeken. Waarschijnlijk vindt ze je gewoon heel aardig. Als ze te close wordt, zou ik er wel wat van zeggen. En als jij het heel ongemakkelijk vindt als ze je knuffelt e.d. dan moet je er ook wat van zeggen. Maar dat kan ook via je ouders. En dat van de vakantie snap ik niet helemaal. Gaat zij ook met die groep? Of hebben jullie gewoon dezelfde vakantiebestemming?

ze gaat met dezelfde groep
en ze zei ook echt zo van dat word hardstikke gezellig liever(ja zo noemt ze me altijd) en bla bla bla maar ze zei ook van mijn vriendin gaat niet mee
en toen dacht ik echt van wtf wat heeft dat er mee te maken
ze heeft me ook toegevoegd op hyves en op de een ofandere manier heeft ze mijn privé nummer

Ik vind het allemaal wel een beetje raar overkomen. Prima als je als docent een goede band met je leerlingen wilt, maar ik vind dit iets te ver gaan.
En die vakantie. Wist ze dat jij daarnaartoe zou gaan dan?
Ik zou eerlijk gezegd mijn vakantie cancelen als mijn docent mee zou gaan. Maar dat is meer omdat ik haar superirritant vind en haar er dan echt niet lang in mijn buurt zou willen hebben.

okee, dat gaat wel een beetje te ver :angel:
da ze je hyves en prive nummer heeft
en dat haar vriendin niet mee gaat…da’s echt vaag!

wat wil je nou? dat we zeggen: Oh ja je moet er echt wat achter zoeken!! ZE VIND JE LEUHEUK.

zo komt het namelijk wel over -.-

ze liet echt niet merken dat ze dat vreemd vond
het was echt van ow wat gezellig
blablabla

even iets anders weet je wat ze me een tijdje geleden in een lange mail vroeg:
of ik misschien ook bi was
ze zei dat ze dat dacht te merken
omdat ik daar wel mee bezig was(dat wist ik helemaal niet)
omdat ik mijn haren er af heb geknipt
en helemaal niet met jongens bezig was
ze zei zo je kan er altijd met me over praten

5 dagen later toen ik in de tuin zat(alleen) kwam ze naast me zitten en vroeg of ik nog nagedacht had over haar mail toen zei ik dat ik dat nog niet wist

Gaan er ook familie of vrienden van jezelf mee?

je begrijpt het niet
met moet ik er wat achter zoeken bedoel ik helemaal niet dat ze me leuk vind
het is ook wat onhandig geformuleerd maar ik wist ff niet hoe ik het anders zou moeten zeggen

weten je ouders dit?

ook van die mail enz?

alleen een vriendin en haar zus( ik weet niet of het toeval is of niet, maar zei vallen ook allebei op meisjes, en dat weet ik van mijn juf)

nee
in diemail stonden ook wat vragen over mijn problemen thuis
emaar in het onderwerp stond: BI

Nou ik zou niet meer mee willen.

ow, da’s echt rot zeg :frowning_face:
wat een kutsituatie :frowning_face:

ik zit ook heel erg te twijfelen
maar ik vind het anders wel lullig voor die vriendin

hoe bedoel je?