Clip-In hairextensions meten

Hii! Ik heb net hairextensions gekocht maar ik moet de clips er zelf innaaien. (De clips zijn er voor de hairextensions in en uit te kunnen doen) maar mijn vraag was dus :
Hoe moet je dat dan meten? Moet je dan gewoon 1 lange hairextensions knippen en zo rond je hoofd meten? of is het eerder in kleinere stukken?
Dankjee!

Dat lijkt me iets wat de kapper weet?

zit er geen gebruiksaanwijzing bij? Of op het internet te vinden? Ga anders naar de kapper/ iemand die goed is met haar/ kapperopleiding/whatever, en laat het daar doen :wink:

Ik heb het rond mn hoofd gemeten!

oké, dankj :grinning:
up!

rond je hoofd afmeten en ongv, 4 clipjes op die mat naaien
en her en der kan je ook nog kleinere stukjes eronder zetten :slightly_smiling_face:

waar heb je die mat gekocht, ik ben ook opzoek daarna vandaar :stuck_out_tongue:

joaaa, ik heb men extensions! (eindelijkkkk!)
luviiitt!
x

in wat voor n winkel koop je die extensions, ik wil ze voor n feestje, dus geen zin in hele dure dingen. en die clipjes??

ik heb een winkel gevonden!

Waar? Ik zoek ze al tijden… :slightly_smiling_face:

Hallo iedereen,

Ik verkoop NIEUWE hairextensions, braziliaans haar! Kastanjebruin… Vast te maken met ringetjes via kapper! Machinaal geweven… ZEER GOEDE KWALITEIT!

Iemand interesse? Mail naar Ilse9000@hotmail.com

Het haar is in tegenstelling tot vele andere haarverdelers NIET chemisch bewerkt wat het mogelijk maakt het haar te kleuren, ontkleuren en permanenten ZONDER de kwaliteit en glans te verliezen. Het haar vertoont een natuurlijke structuur en is daarom niet van echt te onderscheiden. Met de juiste verzorging blijft het haar jaren in Topconditie.

Aangezien het 100% natuurlijk Braziliaans haar is en dit niet eerder chemisch bewerkt is, behoudt het haar zijn natuurlijke slag. Deze kan men makkelijk steil maken of extra krul geven.

Groetjes

Ilse

Ilse9000, volgens mij is reclame maken niét helemaal de bedoeling.