Clip in extentions kopen?

Hoi meiden,

Ik ben op zoek naar extentions voor mijn haar. Ik heb ze laatst kort geknipt, maar zou af en toe toch wel wat langer haar willen bij speciale gelegenheden. Weten jullie misschien waar je goede, mooie extentions kan kopen in Den Bosch of in Tilburg? En als het kan niet al te duur…

Bedankt!

Liefsx

ik heb de mijne op ebay gekocht!
ben er erg tevreden over maar zou niet meer weten bij welke verkoper.
mmm
hier heb je niet zoveel aan,
maar stel dat je ten einde raad bent,
dan weet je dat je daar n kansje maakt!

hoi
ik heb laast clipp in extentions gekocht bij de action
voor 4 euro per strip
ze zijn denk ik ff gegokt 10 cm breed
het is echt haar het voelt ook als echt haar,
je hebt ze in verschillende kleuren
de lengte 50 cm, ik vin ze er echt uitzien in me haar dus misschien is het wel iets voor jou:)

bij de action heb je ze ook maar die zijn niet heeel goed denk ik, oh wacht ik heb ze zelf dat moet ik wel weten, ik vind ze dun, een zo’n strip is meer echt een plukje maar ze zijn wel goedkoop

Bedankt voor de tip, ik zal er morgen eens langs rijden!

Er lag één uit de verpakking en dat voelde aan als stro of zo. Heel stug en het kan ook bijna niet echt zijn ook al staat het er op.

Ik haal het altijd bij de afroshop en naai zelf de klemmetjes er aan.

ik vind die van de action zo op het eerste gezicht ook niks,
ze zijn idd erg stro achtig,
en ik vind ze heel erg aan de dunne kant.
je hebt er denk ik wel een hoop nodig om je hoofd te bedekken.
maargoed,
ieder voorzich!

Nog iemand tips?

ik weet niet of jullie weten hoe stro aanvoelt
maar ik heb ze zelf van de action
en ze zijn echt zacht dat haar dan
je kan ze ook gwn wassen met shampoo net zoals echt haar
en ze zijn niet duur
het zijn idd plukken maar als je er 2 voor van achter neem en 2 voor aan de zijkant (heb ik ook) is het genoeg vind ik licht aa jezelf hoe je haar ook is
maar ik vind dat ze goed werken

Ik heb een soort boblijn in mijn haar, dus voor natuurlijk ogende verlening zal ik zeker wel veel meer plukken nodig hebben he? Of niet?

hoeveel stuks heb jij gekocht?

Meer tips plz? (A)

online bij Tara cc!
http://tara777.hyves.nl/
daar heb ik die van mij ook vandaan,real human hair en ook niet zo duur vergeleken voor extensions.
en je hebt ook wel veel keus; o.a round abouts,meta haardelen.
ik had daar de verlengings setje van 30 cm besteld voor zo rond de 30 euro.

weet je zeker dat het écht haar is en niet syntetisch?
4 euro is wel heel erg goedkoop daarvoor.

oh dit is misschien wel het goede topic om mn vraag te stellen,
ik heb voor de 2e extensions gekocht & clipjes omdat die andere een beetje aan hun einde raken, de vorige keer heeft iemand die clipjes voor mij erop genaaid alleen ik moet het nu zelf doen want wil ze morgen in, heb alleen geen idee hoe ik het moet doen en ik ben zo bang dat ik het perongeluk verpruts aangezien het bij elkaar iets van 115 euro was … iemand die mij uitleg wilt geven? alvast bedankt!

ontopic: ik heb ze bij PAK gehaald, een winkel in arnhem, maar ik denk dat dat wat te ver voor je is!

^ Als je echt zeker wilt zijn, doe ze morgen dan niet in en laat het door iemand doen :wink: Voor 115 euro zou ik niet het risico nemen van het te verprutsen eerlijk gezegd (:

nee daar heb je wel gelijk in daarom twijfel ik nogal, hoor alleen vaak dat het niet zo moeilijk is dus was wel benieuwd naar ervaringen &zo ervan omdat ik ze zo graag morgen in wil haha.

upje!

niemand?

Ik up wel ff;D
Maar over die Action extentions, wat ik heb gedaan is gewoon voor je haar 2 van die extentions kopen en dan daar één extention van maken, dan haal je van allebei de klemmetjes eraf, die 2 extentions naai je dan aan elkaar en dan de klemmetjes er weer opnieuw opzetten en dan ziet het er wel dikker uit en dan zo met de rest van de extentions ook doen, maar als je meer lengte in je haar wilt zou ik voor normaal haar 3e xtentions aan elkaar naaien en bij dik haar 4 extentions, het is best duur, 4 euro per extention.
maar uiteindelijk kom je wel goedkoper uit hoor en het haar is niet zó stro-achtig, vind ik.

en nu ga ik douchen, houdoe xd