clip in extensions

Ik heb al een tijdje clip-in extensions maar sinds een week gaan ze extreem snel in de knoop terwijl ik er niks anders mee gedaan heb dan normaal.

Weet iemand hoe dit kan ?
Of wat ik er aan kan doen ?

Bepaalde producten gebruiken of zo ?

niemand ?

Ik heb er geen ervaring mee. Upje. (:

Allereerst is human hair (echt haar van mensen) of synthetisch haar (nep haar)? Als het synthetisch haar is dan is er niet veel aan te doen, want synthetisch haar blijft nooit echt lang mooi omdat kwalitatief niet echt goed is. Maar als het human haar is dan valt er best nog wat aan te doen. Ik heb zelf best wel lang clip in extensions gedragen, ik herken mezelf echt in jou probleem. Toen ik ze net voor het eerst droeg moest ik wel 100 keer mijn (nep) haar kammen, echt om gek van te worden! Ik was toen gewoon terug gegaan naar de winkel waar ik ze had gekocht, want ze waren erg duur terwijl ze eigenlijk alleen maar problemen opleverende ( want door die knopen zag je duidelijk dat het nep was) maar goed ik dus met mijn probleem naar de winkel, en daar hadden ze me een soort crème gegeven waardoor het haar zacht bleef. Ik weet niet precies hoe het heet, maar het werkte wel! Dus misschien is het een idee als je gewoon terug gaat naar de winkel zelf en vraagt naar een soort gelijke crème. Verder zou ik het ook niet teveel stylen en verven want daar komen alleen maar klitten van. Hoop dat je hier wat aan hebt. Veel succes!

Bedankt voor je tips!

Het is human hair, ik zal eens even terug gaan naar die afroshop, alleen lastig dat ze bijna geen Nederlands kunnen praten maar daar komen we wel uit.

En anders kun je ook even naar de kapper, want bij sommige verkopen ze ook clip in extentions en zullen ze daar ook wel een soortgelijk iets hebben. (: