Clip in extensions

Ik wil zeg maar graag clip extensions, en dan wel lang zegmaar (dus niet de van de claires ofzo) Dus ik vroeg me af, heeft iemand er ervaring mee. Hoe duur waren ze, en waar heb je ze gekocht. Het je “human hair” of Syntetisch?

zoekfunctie zijn echt al teveel topics over :'D

-

ik heb ook al een tijdje clip-in extensions ik heb ze via ebay, gekocht bij een fransman, en daarna heb ik er nog gekocht uit engeland. Ik zal de link hier meteen plaatsen als ik ze gevonden heb :slightly_smiling_face: ze zijn ook echt niet duur meer!

Hier heb je er bvb. 100% human hair, je moet wel kijken of je de juiste lengte hebt. De langere zijn natuurlijk iets duurder. Ik vind het echt een geweldige uitvinding :stuck_out_tongue:

ik heb ze van bobbi-boss ofzo, echthaar, een superlange mat die je zelf op maat kan knippen en zelf clipjes kan aan naaien, wel veel werk maar dan heb je wel wat!

was bij PAK in arnhem ze hebben ook een PAK in nijmegen, ze verkopen daar allemaal haarspullen en superveel extensions.

86 euro complete set, 55 centimeter.

Zelf clipjes aannaaien is gekkenwerk, contacteer mij als je meer over clipextensions wilt weten.

er schijnt ook een winkel te zitten naast de haagse markt, die echte verkoopt en die goedkoop zijn! weten jullie daar wat van?

de PAK.
Lengte van 45 cm volgens mij. 5 euro voor 2. De kwaliteit is best goed. Maar dat is dan voor kleurtjes. >.<

Check deze topic, daar staat er al een hele hoop info over + foto’s van verschillende mensen en hun clip-ins Grote extension topic