Clip in extensions

hoi dames.

Ik heb een vraagje
ik heb haar tot net iets over mijn schouders
nu wil ik vanmiddag clip in extensions kopen
je kan ze compleet kopen maar ook een bosje haar zeg maar voor 30 euro en die clipjes apart kopen is voordeliger want
zo;n complete set is best wel weinig haar.
zal ik het doen of niet? en wie heeft er ervaring mee?
bedankt

Geen ervaring mee :stuck_out_tongue: Succes iig :wink:

Dankje;)
Iemand anders?

ik heb z e gehad, ze liggen nog hier, ik moet ze gaan verkopen awnt mijn haar is inmiddels zo’n 30 cm langer

ik vind ze echt heel fijn :slightly_smiling_face:
ik heb ze laten aanmeten hier in de buurt, weet niet meer precies wat ik ervoor kwijt was, maar ze zijn van echt hele goede kwaliteit, en je kan ze ook verven enzo, alleen voorzichtig en niet te wild wassen

maargoed die van mij moeten maar eens in de verkoop dus :slightly_smiling_face:

mijn vriendin heeft ze… zal het ff vragen. ze zit naast me :stuck_out_tongue:

Ok. zij zegt: ik heb ze losgekocht. je moet het er dan wel aannaaien maar dat is niet zo heel veel werk. duusss… eehm… ik zal die van 30 euro kopen

succes :grinning:

okee bedankt en vallen ze er niet uit? met gym of zo?

heb zelf wel een keer 2 van die lange vlechten bij laten vlechten in me haren
zeg maar me haren een stuk en daaraan extensions of hoe die dingen ook heten
volgens mij blijft dat wel goed zitten heb ze 1 maand ingehouden alleen ze gingen me op school ermee pesten dus heb de mijne eruit gehaald
wa’s een hele lange krul zeg maar boven in gevlochten en dan tot de helft en dan krul echt mooi dit jaar wil ik dat weer laten doen maar dan niet naar school

dat weet ik niet, ik heb al 4 jaar niet meer gegymt :slightly_smiling_face:
maar ze zaten wel altijd goed vast, gewoon je heren in een staart doen en dan heb geen probleem denk ik, zolang je niet ál te wild gaat doen

en anders haal je ze toch even uit?? als je er na een tijdje handig mee bent zitten ze met 5 minuten weer in dus :slightly_smiling_face:

@fashioncovet: dat is wat anders als clip in extensions
en @boom: ook dat is wat anders als clip ins :slightly_smiling_face:

@ fashion_Covet, hoezo pesten mensen jou met je haar?

omdat ik 2 van die lange plukken ineens had en de rest een stuk korter heb van mezelf wel lang haar maar dat wa;s niet zo lang als die 2 extensions
en toen begonnen ze weer te zeuren zoals altijd
:pensive:* maar dat is nogal gauw als ik maar iets anders heb dan de rest dan word ik echt het hele jaar ermee getrijterd doet iemand anders het is het opeens geweldog leuk

:blush: uhm ja maar het zijn soort van

Ik heb de “complete” set gekocht van balmain, dat zou dus genoeg moeten zijn voor je hele hoofd. Opzich heb ik best wel veel haar dus die complete set is voor mij dus echt te weinig tenzij ik ze vlecht in 2 vlechtjes dan zie je het niet maar ik denk dat je daarvoor geen extensions koopt.

Ik heb ook clip-ins met losse clipjes! Ik vind ze heel fijn, de clips eraan zetten is zo gebeurd! Als je eenmaal een beetje handig erin bent zitten de extensions binnen een minuut vast en bij mij blijven ze de hele dag zitten :slightly_smiling_face:

Wow gaaf! Hoe duur is dat? En waar koop je dat? =D

Je kan ze in kappers zaken halen maar daar betaal je gelijk het 3 dubbele, ik zou naar een groothandel gaan dan kost het ongeveer 175 euro voor 40 cm complete verlening, maar dan heb je ook wel een goed merk (balmain).

Ik heb dat merk bij een kapperswinkel gezien en daar was het ¤100 voor 40 cm! Ik heb het bij een extensionwinkel in Breda gehaald en ik was ¤50 kwijt voor een verlenging van 45 cm met clips.

2 mei ga ik naar amsterdam, ik wil ze ook iemand enig idee waar ik ze in amsterdam kan vinden ?

Kijk men profiel! =D
¤ 15 xD

maar niemand anders doet dat omdat er waarschijnlijk niet veel mensen zijn die dat durven, dus wees trots op je zelf en heb de &@^!%! aan de andere :slightly_smiling_face:

On TOPIC

ik heb zelf clip in extensions en ik zal bekennen dat het erg wennen is in het begin omdat voor je eigen gevoel iedereen het ziet! maar in werkelijkheid is dat natuurlijk niet :slightly_smiling_face: ook als je met je handen langs je haar strijkt voelt je ze extreem goed zitten (voor je gevoel natuurlijk) want in werkelijkheid zie je ECHT niks (mits je zegoed plaats)

Nou doe ik ze voornamelijk aan als ik ga stappen (zon vier keer per week) en blijven ze de hele avond goed zitten, soms zakken ze wat maar dat is niet erg. Het geweldige aan extensions is dat zelfs met heel kort, dun, fijn haar ze nog goed passen in je haar.

TIPS

• probeer ze te kopen zo dicht mogelijk in je eigen kleur, 1 tint donker mag, MAAR neem nooit een tint lichter.
  • neem altijd echt 100% human hair, dit kan je namelijk wassen, verven, stylen, fohnen ect. En daarbij ‘vallen’ en ‘bewegen’ ze tenminste als echt haar. (geloof me ik heb echt een mega collectie clip in extensions XD)
  • het beste kun je ze kopen in een surinaamse toko (of soortgelijk winkel) die verkopen veel, van goede kwaliteit haar en ook verschillende soorten clips. Dan krijg je voor 20-30-40 euro wel meer als 2 meter haar (niet lengte maar breedte) die je zelf dan in kleine stukjes kan knippen.
  • je gaf al aan dat je ze zelf ging maken; dat is wijs, want een gemaakt pakket kost al snel 200 euro terwijl je al klaar kunt zijn voor 40 euro inclusief klemmetjes :grinning:

Ahj heej umm weet iemand misch waar je ze kan kope in amsterdam?
alvast bedankt