Clip in extensions van Claire's

Hey, ik had even snel clip in’s nodig dus had ik bij de Claire’s gehaald.
Het is wel heel nep en zo, maar ik ga het toch niet vaak gebruiken en 's avonds / 's nachts kun je het niet goed zien, maar… Ik snap niet hoe je het vast moet maken? Want die clip(?) kun je toch helemaal niet buigen? Of moet ik harder drukken, maar dan ben ik bang dat ik het breek.

http://static.indiangold-hairextensions.eu/Global/Files/ProductPhotos/Large/1188473.jpg

Deze is dicht geclipt.
Ik zocht naar een plaatje voor je waar zowel een open als een dichte clip op stond, maar die kon ik niet vinden.
Ik kan je verder niet echt helpen, dus dit is een up.

op youtube staan genoeg tutorials
maar je moet dat clipje dus opendrukken en dan in je haar steken en dan weer dichtdrukken (en waarschijnlijk moet je dus iets harder drukken, ze zitten stevig want ze moeten niet zomaar uit je haar vallen hea :wink: )

Dat dacht ik in eerste instantie ook xD
Mijn eerste clip-ins waren dat 8D
Je moet gewoon heel hard op bepaalde plaatsen drukken bij die van de Claire’s,.

Succes :3

geen, idee.

op welke plaatsen moet je precies drukken? xd
ben nu bezig haha

ok lukt echt niet. up?
Ik had trouwens net op internet gekeken naar andere clip ins en die clips zien er heel anders uit dan die ik heb. Deze lijkt meer op een kammetje en het lijkt alsof je het niet open kunt doen:

http://i31.tinypic.com/2akbe5h.jpg

& ik heb zo ver gebogen dat de uiteinden elkaar bijna aanraakten aan de andere kant :s
haha sorry, maar ik heb ze morgen nodig

up

up?

Tutorial Clip in’s indoen
hier een tutorial zij heeft net zulke clip ins als jij alleen van
een ander merk.
zo kun je zien hoe het moet. en je moet gewoon drukken tot ze een
klikgeluidje maken dat ze open zijn volgensmij maar kijk anders even naar het filmpje

volgens mij moet je die gewoon in je haar schuiven , deze kun je iig iet openen, lijkt mij.

Vallen ze er dan niet gelijk uit?

Nee zij heeft andere :stuck_out_tongue:

zij heeft ook clipjes hoor, maar anders zoek je zelf even verder op youtube ofzo… staan genoeg tutorials op hoor + zit er geen gebruiksaanwijzing bij jouwe dan?

euhm lijkt me niet. Tenminste . probeer het eerst eens.
Maar dan wel met de tanden naar beneden, en dan dicht op de hoofdhuid schuiven.

Ik had ook zoiets maar ik heb kroeshaar en dat blijft zitten nomather what.

haar touperen en dan erin schuiven en dan hopen dat het een beetje blijft zitten…

ok geprobeerd, niks lukt :S
beetje jammer

Ik zou even terug naar de Claire’s gaan en vragen hoe het werkt?
Want di tis wel een beetje raar hoor, dat het allemaal niet lukt.

Claire’s heeft kutkwaliteit haar btw.
Gewoon, je haar omhoog, zoek een ‘scheidingslijn’, plaats je clipje daarop, en clip hem dicht.