Clip-in extensions topic

Minimaal 160/170 gram :-). En mooi vol, echt haar rond de 24 inch en ik ben blij.

Ik zou graag goede clip-in hairextensions willen kopen via ebay,
alleen heb ik geen idee welke verkoper goede kwaliteit hairextensions verkoopt (dus human hair) voor een betaalbare prijs,
Iemand suggesties? :slightly_smiling_face:
ik zoek btw 22 inch, 160 gram, #8 light brown extensions (a)

ik wil ze ook graag via ebay kopen, maar ik heb geen idee wat een goede verkoper is van ebay weet jij dat mischien?
xxx

Heb al veel gezocht maar nog niet gevonden, of ik weet niet of de verkoper betrouwbaar is of de extensions zijn maar 70 of 100 gram, of niet de juiste kleur of dun aan de onderkant :frowning_face:
hmm echt moeilijk, de extensions die ik nu heb komen trouwens van luxury for princesses (overigens goede kwaliteit), alleen ik wil graag langer ombre hair en deze zijn hiervoor te kort :frowning_face:

Ik heb een vraag, wil mijn extensions graag via ebay bestellen, zat te denken aan minihouse8888 of body bling, iemand ervaring of andere ebay sellers ? Moet het echt super duper snel weten heb ze echt nodig en wil er niet te veel aan kwijt zijn !!

Ben er zo langzamerhand wel uit, koop minihouse8888 2 pack 100g #2 mogelijk is hij te licht, maar dan verf ik hem wel donkerder. Zou wel graag de reacties van andere willen weten, ervaring enzo ? Hoelang houden ze het vol ?

daar ben ik ook benieuwd naar. Iemand?

Niemand die een idee heeft ? Anybody ? Hallo ?

Wat willen jullie precies weten? Hoe lang de extensions het zelf uithouden of na het verven? Ik verf m’n extensions namelijk niet.

Verder LoveInMyMind, hoef je niet meteen te verwachten dat iedereen op stel en sprong reageert.

Ik heb die wel eens gehad. Voor ebay extensions zijn ze goed. Maar ik deed er nooit langer mee dan 3 maanden, sowieso niet. om eens extensions te proberen zijn ze prima, maar als je ze echt vaak wil dragen en er veel mee wil doen zou ik toch voor wat betere kwaliteit gaan.

Voornamelijk hoe de kwaliteit is en hoe lang ze echt goed blijven. Ook of jullie goede ervaringen hebben qua verzenden, of alles goed aan komt en dergelijke.

@ loua1, bedankt voor je reactie :slightly_smiling_face: ik heb al een paar jaar extensions gehad en nu al 1.5 jaar niet meer. Ik wil ze enkel voor een paar maandjes en dan ook alleen voor bijvoorbeeld feestjes en stappen, dus misschien dat die van minihouse8888 wel geschikt zijn.

Iemand nog intresse :slightly_smiling_face: ??

ik ben opzoek naar extensions voor erg licht blond haar, had een keer op marktplaats gekocht nouja betaald en niks gekregen… en bij de yoke waren er ook extensions maar niet in mijn kleur ! wie kan mij hierbij helpen :face_with_raised_eyebrow:?

ik citeer even zodat ik deze nog terug kan vinden morgen.

Ik heb mijn extensions van minihouse8888 gekregen!
Ik heb wel 4 weken moeten wachten maar het was het zeker waard! Ze zijn 160 gram, mooi glanzend dik haar, zelfs in de punten!
Zeker een aanrader. :slightly_smiling_face:

Heb je er een foto van, van als je ze in hebt wil echt weten hoe ze vallen en qua lengte verschil in de verschillende banen, heb ze ook besteld, maar ben echt benieuwd hoe ze zitten !

Naar aanleiding van de positieve reacties hier over Minihouse heb ik in juli een set extensions besteld en deze pas 6 weken later ontvangen. Eind augustus bestelde ik nog een tweede set omdat 100gr te dun was maar nu 3 maanden later heb ik ze nog altijd niet ontvangen :frowning_face:

Ik bestelde ze trouwens via de minihouse website, niet via ebay. Vind die website er trouwens maar goedkoop uitzien :bored:

Toch wel de laatste keer dat ik iets bestel van de andere kant van de wereld.

Raar zeg! Ik heb mijn extensions daar ook van, ben er heel tevreden over…
Heb je al een email gestuurd?

Hey,

Als het goed is heb je een track and Trace code gekregen in je mail ? Mail Minihouse8888 op dat yahoo e-mail adres van ze met die code erin dan kunnen ze zien waar je pakketje naartoe is gestuurd, het komt volgens mij wel is voor dat ze verkeerd geleverd worden en misschien is dat bij jou het geval, klantenservice daar kan je heel goed helpen als je aangeeft dat je ze niet hebt gekregen, wie weet sturen ze een nieuwe set voor je op. Ik heb een week terug besteld, maar die van mij zijn nog niet eens verzonden omdat hij out of stock was maar ze sturen hem maandag op als het goed is. Klantenservice houdt je goed op de hoogte dus ik zou ze mailen met je track and trace order code !

heeft iemand een idee waar ik extensions zonder clips kan halen ? voor mijn hele haar want ik ken iemand die ze erin kan waven… ik wil wel echt haar maar het liefst niet te duur en mooi lang en stijl