Clip-in extensions topic

Vragen over Clip-in extensions…

• Kan je ze wassen
  • Hoe duur zijn de extensions
  • Waar kan je ze kopen [ online? ]
  • Hoeveel moet je er hebben?
  • Moet je je haar ook laten knippen om de clip-in extensions goed laten zitten?

Hoop dat jullie de vragen vna mij kunnen beantwoorden.
En nartuurlijk die van andere.

Groetjesx

hoe duur ligt eraan waar je ze koopt, ik weet dat ze op attitudeholland 5 euro p.s zijn.
maar dat gaat dus over gekleurde dunne extensions, en volgens mij heb jij het over gewoon blond bruin zwart?

Ligt eraan waar je extensions van gemaakt zijn.
En je kan extensions kopen op internet. Dan moet je gewoon eventjes bij google clip in extensions typen ofzo. Dan vindt je ook meer info!

ja, blond.

• echte wel
  • 50 tot 100 euro
  • attitude holland e.d. gewoon even googlen op clip in extensions
  • ligt aan je haar, dun, dik, lang, kort
  • neen, als het goed is niet…

- Kan je ze wassen
Jazeker, maar het is wenselijk ze uit te nemen voor te wassen.
- Hoe duur zijn de extensions.
Je kan het zo duur maken als je wilt, ik heb een strook haar gekocht voor 60 euro. En zelf clips eraan bevestigd. Tutorials zijn op youtube te vinden.
- Waar kan je ze kopen [ online? ]
Online kopen is af te raden, zoek een afrikaans/surinaams winkeltje in je stad.
Geloof me iedere stad heeft er een.
Zeker als je er geen verstand van hebt is het wenselijk naar een winkel te gaan.
Zo kan de verkoopster je tenminste wat tips geven.
- Hoeveel moet je er hebben?
Dat is geheel afhankelijk van het kapsel wat je wilt, en de grootte van je hoofd.
Als je kant en klare wilt moet je ook zeker bij een speciaalzaak je hoofd laten opmeten.
- Moet je je haar ook laten knippen om de clip-in extensions goed laten zitten?
Je hoeft geen schaar in je eigen haar te zetten, maar 9 van de 10 keer moet je wel je extensions laten knippen zodat deze perfect bij je kapsel past.
Anders ziet t er overdreven nep uit.

• Kan je ze wassen
    Ja, moet zelfs… gewoon zoals je het met je eigen haar ook doet.
    70 euro ongeveer [echt haar, 40 cm, is genoeg om je hele haar te verlengen/verdikken]
    www.trendyalice.nl [heb ik ze vandaan, als je ze krijgt lijkt het heel weinig maar als je het in doet is echt super fijn en veel]
    1 zo’n pakket, zijn er 6, 3 verschillende van alles dus 2
    het ziet er vaak mooier uit als je het in laagjes laat knippen, het verschil tussen de eigen haar en de extensions is dan kleiner en ziet er dus echter uit

-

Ik draag deze clip-ins:
http://link.marktplaats.nl/244563003

Vijftig euro voor een hele set van 54 centimeter.
Spotgoedkoop en toch hartstikke mooi.

x

Ik wil altijd al Clip-In Exstansions maar ik mag ze niet online kopen ookal weet ik dat het dan supergemakelijk is !
Ik mag ze wel in een winkel kopen
Ben overlaatst nog eentje tegengekomen maar daar kosten ze ik dacht iets tussen de 40 en 50 euro ( Lang, lengte die ik wil )
Nu weet ik dus niet of dit goedkoop is of zijn er nog goedkopere
( Heb ook niet gezien of het echt mensenhaar was , maar met die prijs denk ik van wel )
Ik wil ze echt zooo graag !!

Als ze van echt haar zijn kun je ze wassen, steilen, krullen, kleuren enz.
Hoeveel je er nodig hebt hangt af van de breedte van de stroken en of je dik of dun haar hebt. Als je dik haar hebt heb je er meer nodig.
Je kan de extensions laten bijknippen door de kapper maar hoeft niet.
Als je nog meer info wil kan je me een berichtje sturen :slightly_smiling_face:

Ik heb mijne hier gehaald:

http://verkopers.marktplaats.nl/3730658

Je hebt stijl en krul.
Heeel veel keuze in kleuren, die vrouw helpt je ook met juiste kleur zoeken.
Je hebt zelfs zwart met rood, oranje met blond etc.
Kijk maar eens.

Stijl is 5 stroken voor 50 euro.
en 6 stroken voor 60 euro.
Maar je hebt maar 5 stroken nodig, de 6e past er niet in.

http://www.girlscene.nl/images/library/06/d1/15/4c/3_8da1475afcfd2aa58dea5a157ef207be7e9f27c0.jpg

- Kan je ze wassen?
Ja. Echt haar wel. En je moet ook echt haar nemen want syntetisch word heel lelijk na een korte tijd. Gewoon zoals je eigen haar met shampoo, en daarna zachtjes met een handdoek even droogwrijven, en daarna ophangen. Volgende morgen met stijlingcreme stijlen en voila.
- Hoe duur zijn de extensions?
Ligt aan of je echt haar neemt, de lengte en de hoeveelheid.
Ik koop de mijne voor 20 euro op eBay.
- Waar kan je ze kopen [ online? ]
De Nederlandse shops zijn echt heel duur. Ongeloofelijk. Ik hoor niet geweldig goede verhalen over Trendy Alice.
- Hoeveel moet je er hebben?
Ikzelf heb 1x 4clips - 2x 3clips - 2x 2clips - 2x 1clips en daar heb ik m’n hele hoofd mee vol.
- Moet je je haar ook laten knippen om de clip-in extensions goed laten zitten?
Nee. Niet persee. Maar vaak is de overloop van wel wat mooier.

Ik heb ze toevallig vandaag net zelf gemaakt! Heb 1 lange weave gekocht van 175 cm bij een afro toko hier in zwolle. Ik heb ze eerder een x online besteld maar toen kreeg ik toch nog de verkeerde kleur. Nu heb ik de perfecte kleur en heb er van die knipjes bij gekocht en dan verdeeld in 4 delen, net zoals de andere set die ik hal had. Heb er 57 voor betaald in totaal en wat uurtjes werk gehad aan het naaien van de dubbele stroken en de knipjes. Maar ik ben dus de helft minder kwijt dan dat toen ik ze kant en klaar kocht. Toen betaalde ik 110 voor een 4 delige set van 50 cm! uitendelijk knip ik er toch altijd 5 cm af omdat ze onderaan heel dun zijn… En wassen moet je absoluut doen anders gaan ze er stro achtig uit zien na een tijdje door haarlak enz… Maar niet met een shampoo waar fruitzuren in zitten. Ik gebruik syoss, gewoon goedkoop bij de etos, kruidvat ed!

Ik heb net van mijn moeder clip-in extensions gekregen, wow nooit verwacht dat ik het zo mooi zou vinden :open_mouth:

Ik heb de clip-in van Manic panic. Ik ben er wel tevrede over.

Alleen ik had de roze gekocht, maar dat bleek niet de goede kleur te zijn.
En die heb ik op MP staan. Iemand intresse?
http://link.marktplaats.nl/300203407

ik heb clip in extensions gekocht.
hd een set van 11 stuks, met 4 matten met 3 clipjes. 3 matten met 2 clipjes en 4 met 1 clip.
het is echt super! je haar in laagjes knippen is wel echt een pre want dan zie je totaal geen verschil.
je haar lijkt een stuk volumeuzer en langer.
ik zou ze wel gewoon in een winkel halen, want dan kun je meteen zien of het echt jouw kleur is…
mijne waren dan 65 euro maar ik heb dus wel een pakket van 11.

Ik heb ze via ebay gekocht, uit hongkong…heb 25 euro betaald voor 7 delen. Achter 2 met 3 clips en een met 2. Zijkant ook 2 met 2 clips, en nog 2 met 1 clip.
En dus gewoon ECHT haar, gebruik ze dagelijks al 3 maanden en nog steeds zijn ze mooi. never dat ik 50/60 euro betaal :stuck_out_tongue:

• Kan je ze wassen

Topic nummer 5464987179 al over Clip In extensions. Als je echt haar hebt kan je ze wassen, stijlen, krullen etc. Prijs verschilt qua lengte etc en welke shop je ze koopt. In Nederland betaal je voor een fullhead set van 7 a 8pic’s van echt haar al snel 70 a 80 euro [op z’n goedkoopst] terwijl ik mijne voor 20 euro op eBay heb gekocht [echt haar, prima kwaliteit] De hoeveelheid verschild per persoon. Heb je dik haar? Al snel 2 sets. Maar je moet wel uitkijken dat je niet óntiegelijk veel clips krijgt in je haar want dat irriteert na een tijdje enorm. Ligt eraan hoe je haar valt wil je 't laten knippen! Meer vragen? Note.