Clip-in extensions schadelijk?

Ik weet dat er een extensionstopic bestaat, maar wou toch even een extra topic hiervoor aanmaken…

Overal staat er dat clip-in extensions helemaal niet schadelijk zijn, maar na wat verder onderzoek heb ik gelezen dat er meisjes zijn die door het dagelijks dragen kale plekken hebben gekregen aan de plaats waar de clipjes worden vastgehecht.

Ik ben hier wel wat bezorgd over want ik draag zelf al meer dan een jaar clip-in extensions en vond het ook een heel leuk iets dat het niet schadelijk was voor het jaar.

Ik weet niet of die verhalen van die kale plekken 100 % waar zijn en dat die plekken ook niet door een andere reden ontstaan zijn, maar clip-in extensionsdraagsters: Hebben jullie al enige beschadiging gemerkt?

Klopt je kan er echt kale plekken van krijgen als je te weinig clipjes gebruikt of ze elke dag in doet, heb ik ook gehad.

ik wil zelf ook al een tijdje clip-in extensions. volgens mij zijn de extensions van luxury for princesses erg goed! ik zie wel eens foto’s van de gebruikers en dat ziet er altijd keurig uit! dit is de facebook link, daar staan ook foto’s op
http://www.facebook.com/LuxuryForPrincesses

^reclame…

Ik denk dat als je ze gewoon goed gebruikt en niet de extensions eruit trekt als ze nog dicht geclipt zijn dat er dan niets mis mee is?

up!

Ja ik heb ook gehoord dat je van extensions dunner haar of kale plekken kreeg. Maar ik denk dat als je het gewoon goed gebruikt er niets erg zal gebeuren.

Ik kan het me wel voorstellen als je te weing clips hebt en een grote strook dat je door dat gewicht op een gegeven moment er kale plekken aan over houd ja.

Van clipin extensions krijg je geen kale plekken o.i.d ik had ze 3 jaar en had er nooit last van, zelf heb ik best dun haar dus als je dik haar hebt moet het er helemaal tegen kunnen. Die andere dingen die ze erin branden of lijmen zijn wel slecht.

Ik denk dat het kan liggen aan gewicht enz, als het erg zwaar is kan ik me voorstellen dat je kale plekken er van kan krijgen ja.

Een vriendin van mij heeft nu een jaar clip-extensions en ze zei ook dat het best wel slecht is voor je huid als je het elke dag in hebt zitten en je er kale plekjes van krijgt.

up!!

-

heb ik geen last van hoor, draag ze nu al zo’n 3 jaar iedere dag.

edit: Nu ik aan het googlen ben word ik toch wel een beetje bang :'D
lees dat je er permanent kale plekjes aan over kan houden…
omg

up

alweer up :’)

Ik draag ze ook al een jaar lang (met af en toe wel dagje pauze dmv staart of knot in te doen). Geen last van haaruitval behalve wat natuurlijk is en kale plekken.