clip in extencions

Heej meiden

weet iemand waar je goede kwaliteit clip in extencions kan kopen…?
voor volume?
en heeft er iemand toevallig zelf clip in extencions voor volume zou je dan een foto met en zonder die clip ins laten zien?kan ik kijken of het echt een verschil is want het is best duur als je der niets meer mee doet omdat het niet zoveel uitmaakt:)

mascha heeft daar een filmpje over;)

http://www.youtube.com/wa…nl/category/haar/page/5/
inderdaad;)

daar staat niet hoe het moet meer hoe je het in je haar moet doen zeg maar…
zij heb het ook voor verlenging en ik wil volume volgens mij moet je het dan anders doen maar dat weet ik niet zeker…!
dus hoopte eigenlijk dat iemand anders deze ook voor volume heeft of zelf heeft gemaakt en hoe je dat dan doet enzo…

toch bedankt:)

Up

Niemand???

weet iemand dan een site waar je clip in extencions kan kopen?en als je ze zelf heb gekocht daar of je ze goed vond?

en ik wil graag voor volume is dat aan terade of word dat niet mooi?heb iemand een foto van zijn haar zonder extencions en daarna met extencions voor volume?

UPUPUPUPUPUPUP

vast wel iemand toch?

Ik heb ze, en je krijgt zeker weten veel volume! Het ligt eraan hoeveel lagen je draagt, maar als je 6 lagen indoet dan heb je veel volume, met 3 lagen ook al.
Ik heb ze gekocht in een afrowinkel bij mij in de buurt. :slightly_smiling_face:
Als je nog vragen hebt dan vraag het maar. :wink:

hoeveel lagen heb jij…?

UPUPUUPUP

ECHT NIEMAND?:frowning_face:

…?

ik kwam van de week een aanbieding op marktplaats tegen… was gewoon een kapperszaak door heel nederland. verschillende lengtes, en in alle kleuren verkrijgbaar… zat wel een prijskaartje aan…
volgens mij 60 euro per 2 stroken… maar moet je maar even kijken:)

succes

oke dankje maar je he geen ervaring?

jawel, een vriendin vn mij heeft ze, ze is kapster.
echt verschrikkelijk mooi… maar zij deed t voor de lengte…
ik zou t willen voor volume. maar vind t beetje duur
eerst even sparen zeg maar:) dus heb geen foto ervan…
w8 volgens mij op eentje kga even zoeken

http://94.100.113.160/160…500/160462479_5_1rw-.jpeg

die krulpluk die in me gezicht hangt is er eentje… je kunt het niet goed zien. sorry voor de zatte kop :wink: zal kijken ofk er nog meer vind maar ben bang van niet…

http://94.100.113.160/160…500/160462470_5_9pIO.jpeg

dat rechter meisje met die donkere haren heeft ze ook in… hangen tot op dr schouders als je goed kijkt…
sorry voor de onduideljke foto’s

ProfielHomepage122 berichten
--------------------------------------------------------------------------------
mensen geloof me : maak het zelf!! zoooo veel geld scheelt dat …ten eerste heb je dan genoeg voor een complete verlening , en het scheelt je gewoon veel geld. koop echt de goede kleur ,en vraag in de winkel of je het haar eventjes bij je eigen haar mag houden, maar haal ze eve uit het pak anders zie je het niet duidelijk (echt doen ) scheelt veel geld en gedoe … je kan het haar verven ,mits het 100% echt haar is . nog een tip als je net niet de goede kleur vind voor bij jou haar : koop twee verschillende tinten en mix deze , ziet er super natuurlijk uit ,maar dan ben je wel het dubbele kwijt …

ik zelf betaal 65 euro voor een pak haar , en totaal 20 euro aan die clipjes …

een superhandige link voor hoe je ze zelf maakt :

http://nl.youtube.com/watch?v=YXbkhsfZnYc

het is gewoon te makkelijk en zelfs leuk om te doen ( vind ik dan )

als je écht lang wilt moet je opletten want in een pak lijkt het een stuk langer dan dat het uiteindelijk valt … 18 inch / 22 inch is écht lang (komt onder op je rug … )

hoop dat het nu een stuk duidelijker is ?

xx voor vragen notee, of hier reageren (jaja weet er best veel van haha )

ja ik wil ook volume iid…vind het ook erg duur maar ik vind het wel leuk als me haar los is maar omdat me haar zo dun is kan dat niet dan gaat het na een half uur zo langs me gezicht hange en dat vind ik echt lelijk…:stuck_out_tongue:
dus ik zou het dan willen als ik bv me haar los wil of iid een knot in wil die even wat dikker is als normaal hahaha…!:stuck_out_tongue:

maar ik kan het iid moeilijk zien.het is iid heel duur das wel erg jammer maar je kan er ook heeeel lang mee doen hoor ik