Clip extensions

Hai!
Ik had een paar vraagjes over van die clip extensions :slightly_smiling_face:

• Zie je die niet heel duidelijk zitten als je je haar in een staart doet?
  • Kun je die het beste bij de kapper of bij iemand ‘thuis’ te kopen?
  • Kan je die wel zelf in doen of is dat een heel gedoe?

Liefs.

niemand?

Maar als je ze goed vast maakt zie je ze in principe niet zitten. Waar je ze haalt maakt in principe niet uit als ze maar goede kwaliteit zijn he(oke dan maakt het dus wel uit). Kapper is bijv wel handiger dan online want dan kan je beter de haarkleur uitkiezen. En je kan ze zelf gewoon in doen, zal de eerste paar keren ongetwijfeld niet heel snel gaan. Op youtube staan wel handige filmpjes hoe het moet :slightly_smiling_face:

Maar ik wil ze ook :’)
Dus mijn vraag is: welke online site is betrouwbaar en heeft goede kwaliteit clip in extensions? Heb wel rond gekeken maar geen idee welke goed is :grinning:

Deze is wel handig: http://www.youtube.com/wa…h_lolz&list=FLP8k8loaM-3M

dankje. :slightly_smiling_face:

ik ben vooral bang dat het heel lelijk wordt, omdat ik zelf niet heel lang en dik haar heb, en er komt altijd nog en laagje van je eigen haar overheen, dus dan zie je heel erg lengte en dikteverschil. komt dat er dan niet heel nep uit te zien?

Je hebt ook wel extensions voor juist dun tot normaal of normaal tot dik haar. En je moet wel ervoor zorgen dat je echte haar goed tussen de extensions zit, zoals dat meisje in dat filmpje dat ook doet bijv. Anders ziet het er wel raar uit ja xD

haha ja inderdaad.
ik zag zo’n ander filmpje waarbij een meisje zegmaar een schuine pony, en dan haar tot iets boven haar schouders had.
ik vind dat er echt raar uitzien, omdat dan haar echte haar over die extensions heenvalt, dan ziet er zo nep uit. :stuck_out_tongue:

• Zie je die niet heel duidelijk zitten als je je haar in een staart doet? Je moet gewoon goed je staart maken, heb namenlijk ook clip-extensions
  • Kun je die het beste bij de kapper of bij iemand ‘thuis’ te kopen? ik heb ze op internet gekocht
  • Kan je die wel zelf in doen of is dat een heel gedoe? de eerste keer gaat het iets langer duren, daarna ben je het gewoon

@Fossil, www.clipextensions.be is betrouwbaar !
De eigenares zit ook op Girlscene als ‘misslanghaar’
Ik heb bij haar ook mijn extensions besteld.

er zijn best veel topics hierover…

Ik ben ook van plan om er te gaan bestellen ^^
Ik twijfel tussen luxyhair of foxylocks, maar ik denk dat ik ze bij luxy ga bestellen omdat de puntjes van foxylocks er redelijk dood uitzien.

mijn luxies zijn onderweg, qua youtube comments heb ik begrepen dat deze beter zouden zijn dan foxy’s laat zeker hierop iets weten :]

die van luxyhair zijn gwn stijl of niet

De meeste hair extensions worden stijl verkocht maar het zijn 100% human dus je kan er alles mee doen :slightly_smiling_face:

Ja ik weet kan het gewoon krullen als ik wil. Maar ik weet niet of ik het zo mooi krijg zoals die voor gekrulde extensions. maar nadeel van die dingen is dat ik die niet kan stijlen :frowning_face: stel ik wil het stijl haha

Ik heb het nog nooit gedaan maar als zoveel mensen het op youtube kunnen kunne wij dat ook wel :grinning:! Ik heb voordien al stijle extensions gehad en gekrulde maar die krullen zien er redelijk fake uit daarom lijkt het beter om platte te hebben en die met je eigen haar meet e krullen voor het natuurlijker effect …

uppp

Oei het was blijkbaar gisteren wat laat ik was dus iets anders aan het schrijven eigenlijk :p!

• Ik heb voordien platte extensions gehad & krullende maar die krullende zagen er echt nep uit … het lijkt me makkelijker platte te kopen en deze dan samen met je eigen haar te blenden en krullen :slightly_smiling_face:)
    XOX

Of het er natuurlijk uitziet ligt aan welke extensions je hebt en hoe je ze inblend. Bij mij ziet het er redelijk natuurlijk uit ( als je het weet dan zie je het op gegeven moment wel ) maar verder, ziet niemand het. Ik koop ze van eBay af, lekker goedkoop (’:

Oh haha nou ik snapte dat andere bericht van gisteravond ook wel hoor :’)
Hmm okee, nouja moet even kijken of ik het ga bestellen, bij die luxyhair kan het wel zijn dat je nog ineens 30 euro of meer aan de deur moet betalen als je pech hebt ;(