Clip extensions in België

Hoi

Ik weet het, ik heb al eens een post gemaakt over dit, waar ik vertelde dat ik clip extensions via het internet zou kopen. Maar ik denk dat die koop slecht zou zijn aangezien mijn haarkleur heel bijzonder is en wss niet 100% hetzelfde is als de extensions.

Daarom: Waar zou ik clip extensions kunnen vinden? Liefst echt haar, zoniet goede kwaliteit. Ik heb atm kort haar dus ik wil mijn haar verlengen.
Rond West-vlaanderen of limburg aub.

Groetjes
Lausa x

Ps. Hopelijk veel reacties!

-

Ik zie net dat er eentje ligt in Izegem. Dat is het dichtste voor mij…
Is dat soms een kapperswinkel?
Of is het gewoon een kapperszaak?

-Leek in dit soort dingen-

Oei… niemand meer?

ik heb ze op www.clipextensions.be besteld!
duurt een paar dagen en je hebt ze binnen en ik woon nog in NL dus denk dat naar belgië nog sneller is, en ze zijn ook echt mooi & fijn.

Pro-duo is een kapperszaak. Mijn broer heeft er nog gewerkt. Heb daar eens extensions gepast, maar vond het toch net wat te duur.

Heb je er toevallig een foto van ?

Ik ben van Mechelen , daar is een zaak in de stad die alles van kappers enzo verkoopt en voor nagels .
Ze waren daar 25 per stuk maar het waren gewoon 2 lange stukken in het begin vond ik ze super fijn maar nu zien ze er echt helemaal kapot uit en vallen ze super hard op omdat het zo dood lijkt!
In Antwerpen zijn er wel heel veel winkeltjes met extensions

In Hasselt in de galerij.
Daar heb ik de mijne ook van. 70 euro.

^echt haar. ( vergeten te zeggen )

@ peryyyyy: ik wilde daar ook eerst extensions kopen. Maar aangezien mijn haar een mengelmoesje is van platina, middenblond en zelfs een beetje bruin weet ik het niet meer…

@ secondmistake: is dit dan in dat kapperszaakje in die gallerij? Ik weet die geloof ik zijn. Vlakbij de media markt :stuck_out_tongue:. Hoeveel extensions had je toen? Goede kwaliteit?
Atm heb ik heel kort haar, dus heb ik dan met ‘70 euro’ genoeg?

Weet er iemand de extensions winkels zyn in Antwerpen?x

Dat is geen probleem hoor, gewoon een foto doormailen van je haar (in daglicht) en we kijken welke kleur je nodig hebt :slight_smile:

waar ergens in Antwerpen?

ik denk gewoon bij de zijstraatjes van de meir ofzo , en in Brussel vind je er zowiezo ook heel veel

okee,

k zal volgende keer is kijken :wink:

niet in produo halen,mijne ware na 2 weken echt al kapot,
en het leek juist paardenhaar.
en het kostte genoeg

Klopt, die zijn echt slecht én duur.
Kun je beter bij clipextensions.be bestellen!