Hallo allemaal k wou ff wete of iemand mij meer informatie kon geven over de clinique 3 stappen … prijs en waar het voor dient enzo XX
http://www.clinique.nl
Verder gebruik ik het niet, en op ebay kan je het voor veel goedkoper halen. Bij de douglass kost de reiniger al zo’n 30 Euro.
De 3 stappen kost ongeveer 30 euro, en ik heb hem bij de Ici paris gehaald, is voor reinigen van onzuivere huid
Heeft iemand er ervaring mee?
kheb staaltjes gehad van de ici paris… de wasgel is écht aan te raden (voelt heeerlijk zacht) en ook de dramatically different moisturiser (gebruik je als dagcrème) was fijn. alleen de tonic vond ik niet zo leuk, hij deed zn werk maar hij rook echt heel erg naar alcohol… maar al bij al wel goede producten
xx
1 Is de wasgel
2 Is de tonic
3 Is de crème
Aangezien het clinique is is het dus getest voor de zeer gevoelige huid.
Natuurlijk is clinique duurder dan nivea of zo maar het is het zeker wel waard!
De juiste prijs weet ik niet omdat mijn moder het altijd meebrengt van haar werk.
(ze werkt voor Clinique, Mac, tommy, Estée Lauder & Missoni enzo)
Maar het is echt wel aan te raden!
Ik gebruik het al een tijdje en merk dat het goed werkt!
Ik heb het ook nodig gehad want het is voor de gevoelige huid en er kunnen dus geen irritaties door ontstaan en ik had dus veel irritaties. DIe zij ook weggegaan!
Als ik mijn 3 stappenplan 1 week niet gebruik krijg ik weer allemaal puistjes enzo dus het is egt een aanrader(A)
Xx.
ik heb een klein pakketje gekocht van 20 euro om het te proberen. ik gebruik het nu een week 2x per dag en ik vind het heel goed ik heb minder onzuiverheden en je huid word er heel zacht van. dus ik ga zeker de grotere versie kopen.
ik heb ook een klein pakketje gekocht voor 7,95 bij de ici paris. Ik vind het super, mijn huid word er zo mooi van en voelt super zacht aan! Echt een aanrader!
Ik heb de 3 stappen en het was geloof ik ongeveer 30 euro. Wel prijzig maar het is het zeker waard, ik vind het super spul!
beter dan vichy?
kwil effe trugkomen op wat ik eerder gepost heb (zie het nu plots dat ik het ooit heb aangeraden). de wasgel is op zich wel ok maar doet het uiteindelijk toch niet beter dan bv nivea visage young ofzo. de moisturising lotion is gewoonweg SLECHT (hij trekt niet in, maakt je alleen glimmend en vettig). de lotion droogt je helemaal uit. ik vind het eigenlijk (zeker gezien de prijs) geen van allen aanraders.
en omdat mensen hier vragen beter dan vichy, vichy normaderm is echt slecht
Ik heb het ook thuis kost iets van 25 euro als je zo’n pak neemt met kleine flesjes maar als je los 3 grote flessen neemt zijn ze iest van 15 euro per stuk gok ik. Het is best wel prijzig en ik vind het echt bagger spul. Na 3 weken ofzo ben ik er gewoon mee gestopt en ben ik weer terug gegaan naar TeaTree. Ik raad je aan dat te kopen want dat spul is echt GE-NI-AAL! Je huid word van Clinique wel heel zacht maar ik kreeg er veel meer onzuiverheden van, maar dat hangt ook samen met je huidsoort
Sorry voor het up’en van zo’n oud topic (:
Maar ik wou even 3 dingetjes weten over het 3-stappen plan:
- Ik heb gehoord dat de eerste week dat je het gebruikt, je juist meer puistjes krijgt. En dat je daarna bijna geen puistjes meer krijgt. Correct?
- Zien jullie ook echt veel resultaat? Is je huid echt positief veranderd?
- Ik krijg alleen enkele puistjes op m’n voorhoofd en kin, moet ik het dan toch twee keer per dag over m’n hele gezicht gebruiken?
Thank youu. (:
Heb er al veel goeds van gehoord! Kopen maar
Weet iemand hoeveel ml er in een introkit zit?
- Nee, ik kreeg niet meer puistjes de eerste weken, het werd gewoon beter.
- Mmh eerlijk gezegd denk ik niet dat ik veel resultaat boek met clinique, ik heb niet het idee dat mijn huid er nou echt beter van wordt, ookal heb ik eerder gezegd van wel, in die tijd ben ik ook aan de pil gegaan dus ik denk dat dat het middeltje is haha.
- je moet het gewoon over je hele gezicht gebruiken.
btw, ik ben nu aan het testen hoe mijn huid het doet zonder clinique, ik weet het niet, ik heb toch het idee dat mijn huid het niet zo fijn vind
Ik ben heel tevreden over Clinique. Het is het enige merk dat ik mag gebruiken voor mijn allergie, dus heb zo ongeveer alles van clinique nu. Mascara, oogschaduw, oogpotlood, drie stappen plan en ga zo maar door haha. Het is even wennen en de tonic van het drie stappen plan vind ik eerder stinken dan dat het lekker is, maar het werkt iig wel bij mij!
Ja die tonic ruikt naar tequila hahaha!