Clinique 3 Step skincare sistem

heeft iemand daar ervaring mee? ik gebruik nu Vichy Normaderm reinigingsgel & The Body Shop seaweed collectie, en ik heb nagedacht om deze Clinique producten eens te proberen.

Ik heb veel reviews en qua prijzen gezien, ik denk dat ik eerst een proefpakket ga aanvragen. want de prijs van clinique is niet echt goedkoop!

ik weet niet of die beter is, maar clinique is duurder omdat het anti-allergie is enzo…

Hoezo, volgens die reclame kost het toch ‘minder dan je denkt’?
Ik had echt zoiets van NOT, toen ik dat zag.

Iets van 100 euro als je 3 stappen hebt, en dan nog dag en nachtcreme enzo. Vind het niet waard.

Het werkt echt goed
Het is wel heel duur ja, maar je kan er best lang mee doen
Ik heb voor 10 euro zo’n reis dingetje gekocht, maar ik gebruik het niet altijd (ik heb een gevoelige droge huid en als mn huid er dus aan gaat wennen kan ik er ook niet meer vanaf)… Dus ik doe er best lang mee

Clinique vind ik een goed product. Mijn ma gebruikt het al ong. 7 jaar. Ik ben 15 en gebruik het ong. 1 jaar… So try it! :grinning:

ik gebruik het ook !
en ik moet je zeggen dat het best goed is,
en volgens mij was het niet eens zo duur ?

Ik vind het te duur.

mijn moeder betaalt het (A)
maar ik vind het dus wel goed anders zou ik memoeder dat echt neit aan doen hoor!!
en ikh eb er 110 euro aan uit gegeven (nou mijn moeder dus xd)
maar ik merk wel echt verschil hoor!!

Geweldig, deed wonderen voor m’n gevoelig huidje :slightly_smiling_face: gebruik het nu al een jaar