clearasil

ik hoor bijna alleen maar slechte verhale over clearasil maar ze hebben nu een neiuwe lijn met ook gezichts creme enzo iemand ervaring?? ik heb zoveeel puiste niet normaaal moet er echt zo snel mogelijk van af

niet echt een antwoord op je vraag , maar mss moet je hier kijken ? http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/voor-meisjes-met-puistjes-problemen-95365.0.html

niemand een goede ervaring me clearasiiiiil :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:??

:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

ga naar je huisarts

echt, die clearasil en al die andere zooi zijn echt geen wondermiddeltjes hoor

ja.

Nou al die “verhaaltjes” die je over clearasil hoort hoeven helemaal niet waar te zijn, iedere huid geageerd er anders op en mijn huid wordt er WEL beter van. Ik gebruik:
http://www.echemist.co.uk/ProductMedia/665193784.Jpeg

en hij werkt prima!! (:

misschien zal het wel een beetje werken bij jou, maar het is echt niet goed hoor. enorm chemisch en heftig voor je huid, je kan veeeel beter iets natuurlijkers nemen (natuurwinkel).

en die reclames vind ik trouwens ook dom xD

Nou heb nog niks raars gemerkt hoor zie alleen maar dat me huid steeds beter wordt (: vind er niks mis mee

bij mij droogde het mn huid best wel uit, maar iedere huid reageert er anders op

idd, zoiezo ook je huid gewoon hydrateren.

Mijn huid reageert er heel goed op, maar dat verschilt natuurlijk per persoon.
Dit gaat ook in combinatie met een goeie dagcrème.
Het is misschien even zoeken, maar als je eenmaal iets goeds hebt gevonden blijf je het gebruiken.

Ik gebruik de Clerasil gel wash 3 in 1, en als dagcrème Vichy Normaderm, Global anti-imperfection hydrating care. Die helpt ook goed tegen onzuiverheden bij mij. Het helpt tegen onzuiverheden, het helpt je poriën goed te houden, helpt tegen glimmen, roodheid, vlekjes en een onregelmatige teint.
De prijs wordt wel steeds duurder per 50ml. Van eerst 16.75 is het nu 17.50 geworden maar ik heb het ervoor over

pff ik had ook iets van clearasil gewonnen via de cosmogirl. tegen puistjes. nou ik blij.
maar NEEEE het is echt slecht voor je huid. ik kreeg er juist méér puistjes van in plaats van minder. en me huid werd heel erg geirriteerd. het is echt heel erg sterk spul dat clearasil. het hangt denk ik ook af van wat voor soort huidtype je hebt… maar ik zou het niet gebruiken als ik jou was…

Ik gebruikte het en bij mij merkte ik wel dat het hielp tegen de paar puistjes die ik af en toe had. Alleen ben ik nu te lui om naar de winkel te gaan dus ik gebruik het al een paar maanden niet meer -.-"

ik heb het wel gekocht maar het was zo’n gedonder, je moest 's ochtends en 's avonds je gezicht eerst vochtig maken met lauw warm water en dan het spul er op en dan even 5 min laten zitten en er dan vanaf halen, daar heb ik 's ochtends geen tijd voor en ik kreeg er meer puistjes van ;|