Clearasil scrub wash

Ik dacht altijd dat Clearasil troep was, vooral omdat ik dat van iedereen hoorde. (En na de zoekfunctie te gebruiken las ik er nog meer slechte verhalen over)
Maar nu was ik laatst bij iemand en daar heb ik Clearasil scrub wash geprobeerd. Dit hielp eigenlijk best goed tegen mijn puistjes en nu dacht ik er aan om het te kopen.

Zal ik dat wel doen? Want ik hoor van veel mensen dat het best gevaarlijk spul is enzo.

Niet doen.

Op het begin helpt het, maar het tast je huid aan, dus het lijkt goed, maar is slecht.

Niemand meer? Ik hoorde wel dat de formule vernieuwd is…

ècht niet doen
In 't begin werkt het àltijd goed maar na een tijd zal je wel zien waar die slechte verhalen vandaan komen.

ik raad je nivea of clinique aan als je echt iets betrouwbaar en doeltreffend wilt.

http://lmgtfy.com/?q=clearasil+scrub+wash+review
reviews vor jou;)
ik heb er zelf geen ervaring mee

Ik gebruikte het vroeger, maar mijn huid werd er super droog van en ‘stijf’ (weet niet hoe ik het moet beschrijven). Volgens mij is het niet goed voor female huid.

Ik heb het ook ooit gebruikt… hielp niet en mijn huid werd er steeds droger van! 't Is een dagelijkse scrub, wat zoiezo al heel slecht is voor je huid.

Niet doen! Ik heb het ook even gebruikt, mijn huid werd onwijs droog en geirriteerd van. Gebruik nu de lijn van Garnier Pure Active, die werkt wel goed bij mij (:

Clearasil is eigenlijk niet goed nee.
Het droogt je huid heel erg uit, waardoor je huid juist meer talg aan gaat maken om het bij te houden. Ook al heb je puistjes dan moet je je huid nog voeden, niet uitdrogen! Maargoed, als het voor jou werkt dan moet je het natuurlijk gewoon gebruiken. Alleen denk ik dat het tijdelijk is.