clearasil overnight

ik ging net gewoon beetje google naar de producten van clearasil overnight.
en zo kwam ik bij de ingredienten. en zag dat er wel minder of geen alcohol in zat. in vergeljking met de andere oudere producten.
en ik had die overnight face wash al een jaar geleden een keer zien staan bij de action. haha :slightly_smiling_face:

maar ik weet het niet. heeft 1 van jullie ervaring met de nieuwe lijn van clearasil.
ik hoop dat ze hem hebben verbeterd.
want de andere producten zijn echt slecht.

Het schijnt dat ze minder aggresief zijn!

maar toch ga ik voor nivea (:

Ik durf echt niet meer aan de clearasil, dus upje voor jou :slightly_smiling_face:

(mijn huid begon enorm te schilferen en voelde trekkerig)

als ik ze weer een keer zie staan bij de action. zal ik het misschien gaan uitproberen. maar ik wacht nog wel ff. tot er meer reviews over zijn.
want ja ik kreeg er ook een enorm droge huid van.

Ik vind Clearasil een verschrikkelijk merk, ik zou iets van Nivea nemen.

Clearasil is echt heel goed, naja tenminste bij mij.
ik had dus pukkeltje bij mijn T-zone en het is echt serieus allemaal weg!
topspul!

Clearasil is echt heel goed, naja tenminste bij mij.
ik had dus pukkeltje bij mijn T-zone en het is echt serieus allemaal weg!
topspul!

welke product(en) gebruik je dan van clearasil???

ga ajb geen clerasil gebruiken, het verergert alleen maar en komt vele malen erger terug, echt neit doen!

ik weet dat de andere producten slecht zijn. maar de nieuwe lijn heeft hele andere ingredienten

heb ooit een keer clearasil gebruikt. Echt NOOOIT meer. Bah wat een troep. zo agressief. Je krijgt er alleen maar meer puisten van. en een geirriteerd rood gezicht.
Weet niet hoe het bij deze nieuwe is. maar ik zal t er niet opp wagen om m te nemen. Kun je beter iets natuurlijks nemen. zoals face wash met teatree of aloe vera.

clearskin is beter en vichy ook.

Clearasil moet je gewwon niet kopen, het lijkt of het weggaat maar het komt veel erger terug . Beter benzoylperoxide of slakkenslijmgel gebruiken, is nog goedkoper ook :slightly_smiling_face:

ik heb gewoon nivea young gebruikt en later garnier pure skin(en dat werkte wel beter dan nivea), clearskin van dr. v/d hoog werkt ook wel maar bij mij niet zo effectief als garnier.
Clearasil heb ik ook gehad en dat was zoo agressief never dat ik dat spul nog aanraak (A) als ik jou was zou ik wat anders kiezen echt.

geen idee maar de oude lijn clearasil werkte totaal niet bij mij. gewoon slakkenslijm van de action werkt wel :grinning:

Clearasil is gewoon troep.

ik hb laatst clearasil nacht creme gekocht en die werkt echt goed vind ik dan :stuck_out_tongue:

I agree .

Precies wat jij zegt bij mij werkt het ook al mijn puistjes op mijn kin&voorhoofd zijn ook allemaal weg maar het enigste nadeel is als ik het 1x niet gebruik zit ik er die dag erna wel onder maar ik gebruik het dus elke dag dus niks aan de hand die nieuwe lijkt mij eigenlijk idd beter dus ik koop het deze week nog want nu zijn alle clerasil producten 5euroXD