Cleaning out my closet: UGGS, jeans LTB, Vero Moda, H&M etc.

Hi allemaal :heart: ,

Alvast een klein beginnetje met mijn verkoopjes.
Er volgt volgende week nog véél meer, maar heb eerst een hele dag vrij nodig om alles goed uit te zoeken :slightly_smiling_face:.

*Alle richtprijzen zijn incl. verzendkosten
*In principe ruil ik niet, ik probeer hier mijn kleding etc. te verkopen omdat ik het geld hard kan gebruiken
*Alles is niet of nauwelijks gedragen

UGGS CLASSIS SHORT, BEIGE, MAAT 40
Zijn verkocht :slightly_smiling_face:.

STRAPLESS ZOMERJURKJES SUSTILO, MAAT L (vallen klein uit)
Deze jurkjes heb ik vorig jaar gekocht, maar ze zitten mij net iets te strak. Ze zijn alledrie maat L, maar vallen eerder als M.
Richtprijs is 7,50 incl. verzenden per jurkje, of alledrie voor 17,50 incl. verzenden :slightly_smiling_face:.

http://cps.marktplaats.com/cps/auroraprod/120409/853r7/7438861_36.jpeg

http://cps.marktplaats.com/cps/auroraprod/120409/853r7/16736hg_36.jpeg

http://cps.marktplaats.com/cps/auroraprod/120409/853r9/5193dcg_36.jpeg

Dat was 'ie voor nu even :slightly_smiling_face:, maar kijk regelmatig even hier want ik ga volgende week updaten met héél véél meer!

xoxo,
Schavuit.

Ik denk niet dat je zo’n hoge prijs voor nep uggs krijgt.

Wie weet. Heb er zelf ook 85 voor betaald en als ik ze laat zien aan mensen ziet niemand dat het geen originele zijn dus lijkt me een goedkope oplossing als je er geen 200euro aan uit wil geven :wink:.

Heb er zelf ook genoeg voor betaald dus lijkt me logisch dat ik probeer er een ongeveer gelijk bedrag voor terug te krijgen toch :slightly_smiling_face:.
En nogmaals, je ziet niet dat het geen originele zijn dus lijkt me een mooie deal voor 50 euro?

Ik vind je nogal vaag. Allereerst, je kan niet ophalen, al een no-no voor mij.
Daarnaast wil je50 euro voor nep uggs, not gonna happen!

Weet niet of je wel eens via MP hebt afgesproken met mensen om op te halen? Ik heb nu al bij 3 verschillende mensen mee gemaakt dat ze het op zouden halen en dat ik voor niks thuis zat, nooit meer wat gehoord en geen mens gezien. Vandaar. Als ik iemand telefonisch spreek en gegevens van diegene zou hebben mag het ook best opgehaald worden, maar het gaat er meer om dat ik geen zin heb om weer te zitten wachten op meisjes die nooit op komen dagen. Snapte?
En ik zeg in elk geval eerlijk dat ze nep zijn :slightly_smiling_face:, kan ook doen alsof het echte zijn aangezien ze er IRL behoorlijk echt uit zien, en mensen naaien door er 100 euro voor te incasseren.

Als je iets voor 50 euro hebt gekocht moet je ervan uitgaan dat het hier niet veel meer dan 8 euro waard is :wink:
Succes ermee!

Dankje :wink:. Maar heb er 85 voor betaald. Wil er rond de 50 voor terug.

Up :slightly_smiling_face: weer een aantal nieuwe dingen toegevoegd. Komt nog meer aan, in de loop van de week.

Wat doen jullie moeilijk, het is toch haar eigen keus om ze voor ¤50,- de verkopen. Iedereen maakt z’n eigen prijzen. Als je het niet vertrouwt of wat dan ook dan koop je het toch niet.
Succes :slightly_smiling_face:

De UGGS zijn een beetje duur ;0

mensen doen echt moeilijk --’

Haha, dank jullie wel :wink:.
Begon al bijna te denken dat het aan mij lag!

Yes yes, nieuw artikel: jeans van LTB!

alles is wel vrij duur vind ik.

maar anyway, veel succes!

Omdat het allemaal nog vrij nieuw uit de winkels komt en nog ongedragen/nauwelijks gedragen en sowieso onbeschadigd is ja :slightly_smiling_face:

erg leuk rokje! niet voor iets goedkoper?

Wat zou je er voor willen geven? :slightly_smiling_face:

12 incl? heb je misschien een aanfoto :slightly_smiling_face: ?