Clean

[b]Iedereen die make-up gebruikt weet dat je daarna je gezicht goed moet poetsen. Eigenlijk is het gewoon belangrijk altij je gezicht te cleanen.
Dus wat gebruiken jullie , foto’s mag :
eerst haal ik mijn oogmake-up eraf met Derlon oogreiniging ( geen plaatje )
daarna gebruik ik voor mijn hele gezicht Reinigings tonic van Hegron.

http://beautylife.punt.nl/upload/62766277_(WinCE).JPG

Daarna nog Hegron Reinigings Melk.

http://www.pimpblog.nl/uploads/b/beautish/25728.jpg

en dan nog nivea creme.

http://www.wetalkshop.com/blog/wp-content/uploads/2007/10/nivea_creme.jpg

[/b]

voor mn ogen: oogmake-up olie van Hema, daarna oogmake-up melk van de Hema
voor mn gezicht: reinigingsmelk van de Hema, daarna met water alles schoonmaken, daarna crème van Kruidvat merk =)

Tonic gebruik je toch na je reinigingsmelk? Bij staat er op de tonic dat het om de laatste beetjes reinigingsmelk te verwijderen en is en gewoon om je gezicht schoon te maken. Maar ik gebruik lotion oogpads van de etos. reinigingsmelk vd hema, tonic vd etos en ook creme vd etos.

O , bij mij staat er laatste make-up resten te verwijderen op de tonic en op de melk staat reinigd de huid. nja het kan ook anders om , maar ik gebruik het gewoon zo , en tussendoor ook water xd

Volgens mij gebruik ik reinigingsmelk van Yves Rocher. En dag&nachtcrème met tea tree van de Kruidvat, en dan 's avonds vaseline en Nivea crème voor m’n handen. En soms nog wasgel met tea tree, ook van de Kruidvat.

voor ogen en gezicht: kruidvat reinigingsmelk en daarna soms tonic van derlon.
En soms onder de douche een facewash van kruidvat

Oh my god!! Smeer jij Nivea uit zo’n ronde pot op je gezicht?
Foei!! Als er één ding bloedvet is voor je face, dan is het dat!!
Je kan beter een dag of nachtcreme van een huismerk kopen.

Enfin, ik was eerst mijn gezicht met lauwwater en een washand, voornamelijk om mijn creme en mascara eraf te spoelen.
Dan haal ik eerst met reiniging mascara van mijn ogen. Soms doe ik dan een masker op van Garnier 3 in 1, of een scrub of facewash daarvan.
Alles zit in één bij Garnier 3 in 1.

Ik was mijn gezicht met babyface
Hierna nog een reinigingsproduct van Weleda
Crème

@ Kraplapje : Als je last hebt van een droge huid is er niks mis mee toch.

Ikzelf gebruik :
Nivea Waterproof oogmake-up remover , voor mijn oogmake up eraf te halen dus
Make-up remover doekjes (verschillende merken) , voor foundation e.d. eraf te halen
Nivea Wash off gel , om te zorgen dat er geen restjes achterblijven
Nivea Young creme , voor te hydrateren
Vaseline , smeer ik op mijn lippen, droge plekken, kortjes enz,…

Eerst oogmake-up remover van Chanel
Daarna Reiniging van Clinique (ga overstappen op Estee Lauder)
Lotion van Estee Lauder
Creme van La Prairie (smartcreme) en/of Hydra complete Estee lauder.

Dat dacht ik vroeger ook. Maar door het vette creme wat erin zo’n nivea potje zit is té vet voor het gezicht.
Het gezicht heeft altijd een andere dosering nodig dan de rest van het lichaam. Nivea is vaak voor de schrale huid en niet op het gezicht.
Het vette spul creert een vet en talglaag op de huid. Niet goed!

Ja tonic/lotion gebruik je na de reinigingsmelk. Dit is op de porien te sluiten en de restjes die zijn blijven zitten mee te nemen.

Ik doe geen make-up op, dus heb ik dat make-up removers gedoe ook niet nodig.
Maar ik gebruik :

http://www.cosmopinie.nl/files/products/105/niveacleandeeper.jpg

nivea creme
en voor 's avonds nivea nachtcreme.

Ik gebruik Nivea reinigingsmelk en lotion (voor de droge huid) voor mijn hele gezicht en Nivea oog make up remover voor mijn ogen (logisch :stuck_out_tongue:)
Daarna smeer ik mijn gezicht en hals in met een creme speciaal voor de heel droge huid (Balneum Hermal intensive creme)

Ik haal eerst oogmake-up eraf met remover pats kruidvat eigen merk.
Daarna nog de restjes met een wattenschijfje met oogreinigingslotion van de Etos.
Dan reinigingsmelk voor mn gezicht van de Etos, daarna tonic van de Etos.
Dan soms als ik echt veel make-up ophad, reinigingsgel van tea tree.
Daarna nachtcreme van tea tree.
Wow… ik gebruik best wel veel :stuck_out_tongue:.
xx

oogmake-up doe ik of met kruidvat huismerk oogmake-up remover óf gewoon douchen xd (van die remover vallen mijn wimpers snel uit)
De rest met garnier 3 in 1 of dr van der hoog face wash
dan garnier of dr van der hoog lotion
dan garnier dag/nachtcreme of dr van der hoog creme

Nee haha , ik gebruik het niet voor mijn hele gezicht maar ik heb vanaf ik klein was 2 lelijke rode plekken ondermijn neus die ik sinds ik dat daar mee in wrijf minder worden ,

Hema oogreiniginsmilk ofzeu
Niveá reinigingsmelk (Oeh, ik tiep het niet goed >:grin:)
Derlon reinigingslotion.

etos oogpads
derlon reinigingsmelk
derlon reinigingstonic
nivea creme (die grote pot <3)

oh ik ben echt te lui om er van alles om te smeren! ik heb nu dagcreme van garnier gekocht maar normaal gaat mn make up er onder de douche af en de restjes veeg ik dan weg met een vochtig doekje.