Clarks desert boots warm genoeg voor de winter?

Heee ik wil heeeel graag clarks desert boots in het zwart of bruin ofzo maar weet iemand of dit warm genoeg is voor de winter? Ik moet namelijk elke ochtend 10 km heen en 10 km terug fietsen naar school. Toen ik 4 jaar terug voor het eerst naar de middelbare ging heb ik me hier erg in vergist en had ik vans aan ik kwam huilend aan op school :dry: dit wil ik niet nog een keer haha :wink:

Ik heb ze zelf niet, maar ik vind ze er niet heel warm uitzien. Als je bang bent dat je het koud krijgt kun je beter iets warmers zoeken denk ik.

Ziet er niet heel warm uit, maar als je er dikke sokken in doet moet het te doen zijn, ik doe eigenlijk ook gewoon vans/allstars aan in de winter met dikke sokken!

Moest ze ff googelen. Ik vind ze er niet bepaald warm uitzien, en ze zien er ook uit alsof sneeuw en die laarsjes niet samen gaan. Maar met dikke sokken moet het idd wel lukken. Zijn hele leuke laarsjes btw.

Ze zien er niet heel warm uit, maar als het net zo’n winter als vorig jaar word moet het makkelijk kunnen. Ik heb als ik in de winter vans aan heb een dubbel paar sokken erin of dikke sokken.

Ik kan je vertellen dat dat niet zo is :slightly_smiling_face:

Ze zien er ook niet waterdicht uit trouwens

Ik krijg al koude voeten als ik eraan denk om met die dingen de winter door te moeten komen.

Ze zijn zeker warm genoeg ! Maar het enige wat niet geschikt is, is ermee in sneeuw lopen. Ik heb er nooit problemen mee gehad, zelf niet als ik in een plas stapte. Maar toen ik ze aanhad in de winter toen het had gesneeuwd, kreeg ik het na een tijd wel koud, maar echt water is er niet ingekomen. Nadien waren er wel van die vervelende sneeuwranden aan en die zijn pas weggegaan door ze helemaal te poetsen. Mijn zus had ook zo’n schoenen gekocht, maar wel dan in de Sacha en voor weinig geld. Niet de echte dus. En daar kwam het water er wel écht in.

Ze zullen met dikke sokken erin wel warm genoeg zijn (ik heb ze zelf), maar je kan er niet echt goed mee door regen of sneeuw, daar worden ze erg snel lelijk van.

thankss ik koop ze gewoon denk ik en dan doe ik onderweg wel mn oude uggs aan en dan wissel ik op school :flushed: zo heb ik dat afgelopen jaar ook gedaan nike free run is ook veel te koud namelijk :sunglasses:

Hebben ze niet een versie in omloop die van binnen extra gevoerd is met fleece/nepbontje oid?

Ze zijn van leer dus dat is sowieso al warmer dan nepleer of stof zoals vans.

Ik heb ze met bont, en die zijn wel superwarm en dus echt wel winterproof (:

Ik zag ze van de week ergens met een bontje erin aan de binnenkant (geen echte clarks), maar ik weet niet meer welke winkel.

Met dikke sokken er in waarschijnlijk wel, maar ze hebben echt een ontzettend gladde zool dus dat lijkt me niet zo praktisch