Clarks desert boots probleem

Hebben jullie ervaring met de clarks desert boots? Ik heb ze gekocht, maar naar mijn idee zitten ze te strak. De mevrouw in de winkel zei dat ik ze niet groter moest nemen, omdat ze uitlopen. Ik heb ze ook nog in een maat groter gepast bij een andere verkoper en die zei dat ik dat niet moest doen, omdat ze erg uitlopen en dan te groot zullen zitten. Iemand ervaring met dit probleem? Lopen ze (erg) uit?

Ik heb 2 paar Clarks desert boots en ze lopen inderdaad erg uit! Ik had mijn tweede paar online besteld in dezelfde maat als mijn eerste paar. Toen twijfelde ik ook heel erg omdat ik dacht dat ze te strak zaten, maar het was wel gewoon de goede maat. Uiteindelijk geen spijt gehad dat ik deze gewoon heb gehouden want ze zitten nu net zo lekker als m’n oude paar :grinning:.

ik heb uiteindelijk wel een halve maat groter genomen en nu zitten ze echt perfect bij mij

Misschien antwoord ik een beetje laat maar ja. Ze zitten op het begin echt heel erg strak! daar had ik zelf ook last van maar ze worden nog wat wijder en zo en nu zitten ze echt perfect! ik hoop dat het gelukt is X

Ik had precies hetzelfde en uiteindelijk na lang twijfelen toch maar gehouden. Nu heb ik ze goed ingelopen en zitten ze perfect! Ze liepen bij mij zeker een halve maat uit, dus ik zou ze houden en accepteren dat je zere voeten gaat hebben in het begin haha.

Bah… Ik had ze in december uiteindelijk weer teruggebracht, maar ze verdwenen maar niet uit mijn hoofd, dus heb ik ze opnieuw besteld. Ik heb in mijn ene paar all stars 39 en die zitten prima, dan moet 40 in Clarks toch ook goed zijn? Iemand ervaring met die vergelijking… Het voelt gewoon zó krap, maar 41 is duidelijk te ruim.