Claires vs Six

Hey people!
We zijn allemaal dol op juwelen en kleine prijsjes! Dat kan je zowel bij Claires als Six goed vinden!
Maar wat vinden jullie nu de leukste winkel: Claires of Six
ff mijn persoonlijke mening:
kwaliteit: Claires
uiterlijk winkel: Six, veel ordelijkere winkels
prijs: allebei

Laat je postje maar achter! :upside_down_face:

ebay!

bij ons hebben ze helemaal geen claires… maar ik vind six leuk,
alleen af en toe wel te duur.

Claires. Veel meer keuze uit verschillende stijlen. Persoonlijk vind ik Six nogal truttig geworden.

Ja he, bij claires heb je echt zoveel keuze maar de winkels zijn (nou ja toch die waar ik meestal ga) vééél drukker als bij Six. Claires is ook voor echt jonge meiden van een jaar of twaalf tot twintigers.

Vergeet mn mening maar, ik zei nietsXD

Six. Ik vind de spulletjes bij Claire’s een beetje te kinderachtig en te duur voor wat het is. De winkel oogt ook zo chaotisch.

Heb niks liggen van de six, kan nooit wat vinden. Bij de claires kom ik iets verder.

dit ja
Maar ik koop mn sieraden op ebay :’)

Six vind ik zo oud eruit zien, zo saai ook.

Claires vind nogal butt. De kwaliteit is bij sommige sieraden gewoon niet goed, de prijzen zijn te hoog en het personeel ben ik ook niet echt over te spreken. Zelf vind ik Six betere kwaliteit hebben (niet altijd) en de prijzen vind ik iets toegankelijker.

Six, maar eigenlijk koop ik bijna al m’n sieraden bij de Bijoux en Brigitte omdat daar veel meer keus is en ik zie er veel minder mensen mee lopen.

Six.

Bij zowat alle claires-oorbellen ontsteken mn oren ._.

Six. Claires vind ik ook wat kinderachtig uit zien. en bij de Six is alles netjes geordend op kleur en het is gewoon veel netter.

Claire’s… omdat ze daar toch leukere dingen hebben hangen. Bij de Claire’s loop ik vaak met een tasje naar buiten, bij de Six niet terwijl ik daar eerst altijd mijn sieraden kocht.

Six denk ik dan maar. Vroeger was ik namelijk echt fan van de Claire’s en kocht ik daar altijd kettingen maar toen gingen ze allemaal kapot, echt allemaal. En ik had er denk ik een stuk of 10. De kwaliteit van de nagellak bij de Claire’s is ook om van te huilen. Na het 1 keer gebruikt te hebben is het bij mij helemaal stroperig en dik.
Ik ga niet zo vaak naar de six omdat er hier geen een in de buurt is. Ik heb er denk ik maar 1 keer wat gekocht ofzo maar ik vind het wel beter dan de Claire’s.

Ik koop bij beiden niet echt mijn sieraden, maar ik loop eerder een Six binnen dan een Claires. Ik vind de sieraden daar veel mooier, bij de Claires vind ik het allemaal zo kinderachtig. :’)

Als ik tussen die twee moet kiezen, kies ik Six. Vind Claires echt zo’n emo-winkel. Alles is zo doodskopjes, strikjes, kleurtjes ><’