Claire 1.0

Claire
Het is een feit… Men denkt dat ik anders ben dan dat ik mij ‘voordoe’. Het enige probleem daarvan is dat ik het daar totaal niet mee eens ben. En als ik al niet vind dat ik mij anders voordoe heb ik dan wel enig idee wie ik echt ben of wie ik wil zijn? Sta ik wel achter de keuzes die ik maak, maak ik wel keuzes en waarop zijn de antwoorden gebaseerd die ik mijzelf geef, als ik ze mijzelf uberhaupt wel antwoorden geef. Ik geef toe, ik heb mijzelf heel erg hoog zitten… waar dat op gebaseerd is? Ik heb geen flauw idee. Ik vind mezelf nu eenmaal beter dan een ander doordat ik mezelf ‘echt’ vind en dan vooral eerlijk. Eerlijk als iemand aan mij vraagt ik ben verliefd op je maar hoe zit dat eigenlijk bij jou. Dan ben ik de eerste die zegt ‘sorry ik vind je een hele leuke jongen, maar verliefd niet. En dan gooi ik er altijd even snel achteraan, maar nou is verliefd worden ook niet echt mijn ding. Ik word namelijk niet zomaar verliefd. “I was unconditionally and irrevocably in love with him." Ik hoor het haar nog zo zeggen. Een meisje dat verliefd word op een vampier en waar vier boeken over zijn geschreven. En wat was ik weg van die boeken en dvd’s. En toch schreeuw ik het hardst, ik geloof daar niet in, dat je voor de rest van je leven bij één iemand kunt zijn. Moet je het heel serieus even overdenken 20 jaar bij dezelfde persoon als we van het minimum uitgaan, dat zijn 7300 dagen (schrikkeljaren niet meegeteld) samen in één bed. En daar komt bij (als we weer van het minimum uitgaan) dat de gemiddelde man ook nog eens 2kilo per jaar ( met een paar dieeten tussendoor )aankomt. Dat betekent dus dat jou ware liefde waar je unconditionally and irrevocably in love mee bent in het begin ongeveer 70-80 kilo weegt en na twintig jaar ongeveer 120 kilo weegt. En dan heb ik het nog niet eens gehad over zijn overbeharing wat hij tegen die tijd niet meer bijhoudt want dat compenseert natuurlijk met het haar dat niet meer op die dikke ronde kop van hem groeit, de rimpels die hij heeft en zijn lichaamsgeur dat 20 jaar later echt niet meer lekker is. En dit allemaal is nog niet eens het ergste. Het ergste is namelijk dat mannen gewoon domweg verschrikkelijke meegaande domme wezens zijn. Trek een kanten body aan met jarretels en kousen met een kanten rand en ze doen het komende half jaar precies wat je wilt als je weet hoe je dat als chantage materiaal kunt gebruiken natuurlijk. En ja ik weet dat. Als ik even zo vrij mag zijn, ik weet precies te denken hoe ik mannen kan inpalmen. Er ontstond een keer een twijfel bij een man die al 6 jaar een relatie had ik had hem zelfs gewaarschuwd dat hij toch wel verliefd op mij zou worden. Zes maanden later en zijn relatie was gewoon echt naar de tiefus. En nee ik ben geen mannenhater… in tegendeel zelfs. Ik houd van mannen. Ik vind genoeg kerels leuk om mee te zoenen of dat ik denk met jou wil ik best een keer in bed belanden. Ik doe het alleen niet. Ik ben namelijk ook best preuts, zo’n grote bek dat ik altijd vertegenwoordig zo’n klein meisje ben ik als het om mijn eigen onzekerheden gaat. Gelukkig dat iedereen te druk is met zijn eigen leven en ik een kei ben in het niet over mezelf hebben. Moet je toch eens voorstellen als iedereen zich met je zou bemoeien. Kijk nou toch eens naar Amerika. Er hoeft maar een kuikentje te worden opgevreten door een adelaar en heel Amerika heb je aan het janken. Ik daarintegen, mijn oma overlijdt en er komen nauwelijks tranen aan te pas, relatie beeindigen dat een jaar heeft geduurd? Tuurlijk doe ik even, geen enkel probleem. Je vader die meer van alles en iedereen houdt, ook hij mag doodvallen. Al moet ik wel zeggen dat dat eventjes heeft geduurd voordat ik er zo over dacht. En ja ik ben een negatieve ingestelde egotripper die alles beter weet te denken en dat vaak ook gewoon echt weet. Oh en niet te vergeten ik heb niemand nodig. Zo onafhankelijk ben ik wel ingesteld en is me dan ook meer eens verweten. Een groter compliment kun je niet krijgen toch?
En dat allemaal op 19jarige leeftijd…

Ik zou wel graag jullie reactie hierop willen hebben met wat jullie ervan vinden… ik heb nog 2 andere geschreven :slightly_smiling_face:

Ik heb het nog niet helemaal gelezen, maar het is één grote lap tekst! Begin vaker op een nieuwe regel en gebruik alinea’s, anders is het best wel irritant lezen.

Ik stopte met lezen bij dat Twilight stuk.

Ik zal het even makkelijker verdelen… nadeel van ctrl+c & ctrl+v

[b]Claire
Het is een feit… Men denkt dat ik anders ben dan dat ik mij ‘voordoe’. Het enige probleem daarvan is dat ik het daar totaal niet mee eens ben. En als ik al niet vind dat ik mij anders voordoe heb ik dan wel enig idee wie ik echt ben of wie ik wil zijn? Sta ik wel achter de keuzes die ik maak, maak ik wel keuzes en waarop zijn de antwoorden gebaseerd die ik mijzelf geef, als ik ze mijzelf uberhaupt wel antwoorden geef.

Ik geef toe, ik heb mijzelf heel erg hoog zitten… waar dat op gebaseerd is? Ik heb geen flauw idee. Ik vind mezelf nu eenmaal beter dan een ander doordat ik mezelf ‘echt’ vind en dan vooral eerlijk. Eerlijk als iemand aan mij vraagt ik ben verliefd op je maar hoe zit dat eigenlijk bij jou. Dan ben ik de eerste die zegt ‘sorry ik vind je een hele leuke jongen, maar verliefd niet. En dan gooi ik er altijd even snel achteraan, maar nou is verliefd worden ook niet echt mijn ding. Ik word namelijk niet zomaar verliefd. “I was unconditionally and irrevocably in love with him." Ik hoor het haar nog zo zeggen. Een meisje dat verliefd word op een vampier en waar vier boeken over zijn geschreven. En wat was ik weg van die boeken en dvd’s. En toch schreeuw ik het hardst, ik geloof daar niet in, dat je voor de rest van je leven bij één iemand kunt zijn.

Moet je het heel serieus even overdenken 20 jaar bij dezelfde persoon als we van het minimum uitgaan, dat zijn 7300 dagen (schrikkeljaren niet meegeteld) samen in één bed. En daar komt bij (als we weer van het minimum uitgaan) dat de gemiddelde man ook nog eens 2kilo per jaar ( met een paar dieeten tussendoor )aankomt. Dat betekent dus dat jou ware liefde waar je unconditionally and irrevocably in love mee bent in het begin ongeveer 70-80 kilo weegt en na twintig jaar ongeveer 120 kilo weegt. En dan heb ik het nog niet eens gehad over zijn overbeharing wat hij tegen die tijd niet meer bijhoudt want dat compenseert natuurlijk met het haar dat niet meer op die dikke ronde kop van hem groeit, de rimpels die hij heeft en zijn lichaamsgeur dat 20 jaar later echt niet meer lekker is.

En dit allemaal is nog niet eens het ergste. Het ergste is namelijk dat mannen gewoon domweg verschrikkelijke meegaande domme wezens zijn. Trek een kanten body aan met jarretels en kousen met een kanten rand en ze doen het komende half jaar precies wat je wilt als je weet hoe je dat als chantage materiaal kunt gebruiken natuurlijk. En ja ik weet dat. Als ik even zo vrij mag zijn, ik weet precies te denken hoe ik mannen kan inpalmen.

Er ontstond een keer een twijfel bij een man die al 6 jaar een relatie had ik had hem zelfs gewaarschuwd dat hij toch wel verliefd op mij zou worden. Zes maanden later en zijn relatie was gewoon echt naar de tiefus. En nee ik ben geen mannenhater… in tegendeel zelfs. Ik houd van mannen. Ik vind genoeg kerels leuk om mee te zoenen of dat ik denk met jou wil ik best een keer in bed belanden. Ik doe het alleen niet. Ik ben namelijk ook best preuts, zo’n grote bek dat ik altijd vertegenwoordig zo’n klein meisje ben ik als het om mijn eigen onzekerheden gaat. Gelukkig dat iedereen te druk is met zijn eigen leven en ik een kei ben in het niet over mezelf hebben. Moet je toch eens voorstellen als iedereen zich met je zou bemoeien. Kijk nou toch eens naar Amerika. Er hoeft maar een kuikentje te worden opgevreten door een adelaar en heel Amerika heb je aan het janken.

Ik daarintegen, mijn oma overlijdt en er komen nauwelijks tranen aan te pas, relatie beeindigen dat een jaar heeft geduurd? Tuurlijk doe ik even, geen enkel probleem. Je vader die meer van alles en iedereen houdt, ook hij mag doodvallen. Al moet ik wel zeggen dat dat eventjes heeft geduurd voordat ik er zo over dacht. En ja ik ben een negatieve ingestelde egotripper die alles beter weet te denken en dat vaak ook gewoon echt weet. Oh en niet te vergeten ik heb niemand nodig. Zo onafhankelijk ben ik wel ingesteld en is me dan ook meer eens verweten. Een groter compliment kun je niet krijgen toch?

En dat allemaal op 19jarige leeftijd…[/b]