CKV Project

Hoi iedereen,

ik moet dit verhaal even kwijt. kben echt zo hendig boos en kmoet het even aan iemand kwijt.
Ik zat dus in een groepje (allemaal mn beste vriendinnen) bij CKV. we moeten daarvoor een filmpje van 5-10 minuten maken.
Nou was dus het probleem dat iemand niet kon op donderdag om het filmpje te maken, en wilde ze het op vrijdag doen. Ik moet werken op vrijdag en ik kan echt geen vervanging regelen omdat ik nog niet eens een vast contract heb en pas ziek ben geweest dus ook niet kon werken.
Nu gaan ze het dus op vrijdag doen, en ik was een van de hoofdpersonen van het filmpje. Dus ik kan niet mee.
Maar dat is niet het ergste. Het BOEIT ze niet eens dat ik niet mee kan. En ik heb dus nu het probleem dat ik geen groep heb voor ckv en dus ook een laag punt zal krijgen. En ze vinden dat ik vrij moet krijgen omdat ‘‘school belangrijker is dan werk’’

Wat moet ik doen?

Vraag aan hen dat jij dan de eindmontage doet.
Hebben zij gefilmd terwijl jij er niet was, doe jij het nawerk.
Is dat geen optie?
Hun reactie is flauw overigens, wel voor een ander verzetten, niet voor jou.
Wanneer moet het klaar zijn? Dan kan het evt. nog wel verzet worden toch.

Eindmontage gaat via iMovie, op een Mac dus, en die heb ik niet. We hadden al afgesproken dat mn vriendin die montage deed. maar we hebben het hele verhaal al af, en ik was dus een hoofdpersoon.
het moet over 2 weken klaar zijn. maar we moeten bij een gebouw zijn en daar filmen, en die is niet altijd beschikbaar. :confused:

Dat is echt stom van hun :s

Ik zou het bespreken met je leraar.

Jaa weet ik ook wie mn vrienden zijn.
Goed idee. Kga hem mailen.

Normaal moet hij je helpen in deze situatie, hij kan je niet zomaar een laag cijfer geven, want het is niet jouw schuld.

Een vriendin van mij heeft iets soortgelijks meegemaakt, de leraar had dan een soort tussenoplossing gevonden en ze had uiteindelijk normale cijfers gekregen, en de rest van het groepje minder.

wij moeten ook een filmpje maken met CKV;o
x