CKV PO

Nou, ik moet er dus dit jaar eentje maken (4HAVO).
En ik heb geen idee waarover, want ik moet voor dinsdag met 4 onderwerpen komen die mij wel intereseren. Ik ben zelf totaal niet bezig met kunst/cultuur/creativiteit. Ik vind sommige dingen wel leuk om te doen, maar geen idee waar ik het over kan doen?
Iemand ideeën?

Hoe kun je niet bezig zijn met kunst/cultuur en creativiteit? Je luistert toch muziek? Je kijkt toch tv? Alles wat je doet in het dagelijks leven heeft wel IETS met kunst of cultuur te maken.

Hoe de Griekse en Romeinse bouwstijl terugkomt in moderne architectuur (bij speciale gebouwen als musea en theaters, maar ook bij gewone huizen).

Ja oké, maar hoe moet ik me 't hele jaar focussen op iets wat me na een tijdje gaat vervelen? Want ik kan geen noten lezen of een instrument bespelen. En als ik iets met tv wil doen, ik kan geen tekenfilm maken want ik kan niet tekenen. :'D Dus ik ben absoluut niet kunstzinnig/creatief aangelegd.

Zoiets hadden wij gedaan :slightly_smiling_face: En omdat het een moeilijk onderwerp was en we het toch goed deden kregen we een 8! :grinning:

Dat zijn 3 dingen uit de kunst die je blijkbaar niet kan, dan zijn er nog honderden andere dingen. Je kunt het toch ook over muziek doen, zonder noten te lezen?

muziek en film zijn ook cultuur, dat interesseert je toch wel?

Dans, toneel, cabaretier, etc

decor, grime, zang, schilderkunst, bouwkunst, beeldhouwkunst