CKV-Opdracht

Hey allemaal,

Ik ben bezig met een CKV opdracht, maar heb even wat inspiratie en nieuwe ideeën nodig.
De opdracht is van een bestaand gebruiksvoorwerp een nieuwe functie te maken. Zo heb ik gekozen voor een zeef, waar ik een voile van wil maken.
Het gedeelte waar je normaal mee het voedsel mee zeeft gebruik ik als gaas voor het gezicht. Het handvat gebruik ik als ‘clipje’ zodat je hem in je haar kan steken!
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met versieringen of foto’s etc. Alvast
super bedankt xx

Foto:

http://img46.imageshack.us/img46/1986/voile.jpg

up! help me out?

http://i26.tinypic.com/s3ncj8.jpg

lol, hierboven XD

Ik heb ook geen idee wat je bedoeld ;p
misschien kun je je eigen idee uittekenen, want ik denk dat je er niet zo makkelijk een plaatje van vind…
succes, xx.

Ik snap het denk ik wel, maar is die zeef dan welk groot genoeg? (Vast wel anders koop je het niet.)

ik moest best wel hard lachen

Ik moet van een voorwerp waar ik trots op ben minstens 5 foto’s maken! maar ik heb geen idee wat dot voorwerp kan zijn… Heeft iemand miss een idee??? alvast bedankt!!

hahaha :stuck_out_tongue:

:grinning_face_with_smiling_eyes:

hahaha!! awesome

:bowing_man:

iets wat je moest maken voor je examen?
of iets wat je moest maken om toe gelaten te worden op je nieuwe school

ehm het is voor mn overgang naar de vijfde en ook al voor mn examen…

is kleding ook een voorwerp?
ik heb zelf een shirtje gemaakt en dat gebruikt.
of heb je zelf een kastje geschilderd en gepimpt of iets?

maar over dat vergiet voor op je hoofd, ik zou een bloem erop doen ofzo?
of een sluier eraan

Is het wel mogelijk om een vergiet zo langs je hoofd te doen?? Een vergiet is van hard plastic he… Kun je niet gewoon van een melkpak een portemonnee maken (is wel een keer uitgelegd op girlscene hoe dat moet, kijk bij Do It Yourself).

:slightly_smiling_face:

dankje!!! ik heb het vandaag aan mn leraar gevraagd en kleding mag ook gewoon:) maar eerst dacht ik dat het niet mocht, want een vriendin die deze opdracht vorig jaar had moest een voorwerp doen en toen ze niets wist moest ze een lepel nemen:$