CKV opdracht

Hoi allemaal,

ik moet voor mijn CKV presentatie een provocerende kunstenaar vinden. Ik heb heel lang gezocht, maar de kunstenaars die ik heb gevonden hadden mijn klasgenoten al. Ik zoek nog steeds, maar ik kan geen PROVOCERENDE vinden:( Kunnen jullie mij hierbij helpen?
Bedankt!

Er was toch afgelopen jaar een vrouw ofzo die iets met katten deed? Ik weet het niet meer zo goed, maar dacht dat ze uit duitsland kwam. Dat ze die katten afslachtte ofzo? Of is dat niet wat je bedoelt?

Wat word er precies bedoeld met provocerend? Noem eens een kunstenaar die je klasgenoten hadden, dan kom ik misshien ook op een idee

Bedoel je Orlan?

Voorbeelden zijn: Jan Fabre, Amitai Sandy, Damien Hirst, Mark Jenkins, Sam Jinks

Ik wilde Andriy Dykun, beter bekend als Nrey Ad heel graag, maar die heeft een klasgenoot ook al:(

Katinka Simonse ook wel TINKEBELL. Dat is inderdaad die vrouw die vaak dieren in haar werk gebruikt, zo had ze een tas gemaakt van haar dode kat, slakken beplakt met kralen en hamsters heel lang laten rennen in hamsterballen. Volgens mij heeft ze dan ook behoorlijk wat problemen bij de Dierenbescherming.

Dankjewell, ik stuur de leraar gelijk een mail of hij Katinka Simonse goed vindt. x

TINKEBELL is goedgekeurd… Nu nog vertellen waarom ze provocerend is, waarom ik haar provocerend vind en mijn klasgenoten overtuigen… Pff… Ik snap hier helemaal niets van… Provocerend enzo :rage: