Heee,
Ik moet voor CKV de voorkant van een map pimpen wat met ckv te maken heeft en waar dan al me ckv verslagen enz. in komen. En aangezien ik nog maar een les ckv heb gehad, weet ik niet echt wat ik erop moet maken. Iemand een creatief idee? haha.
x
zit je toevallig op het markland xD
Haha, nee.
ja nou ja xD
vorig jaar heb ik al ckv map gemaakt, kan van je culturele achtergrond zijn ofzo.
of plak veel plaatjes uit van vogue en zo XD
of maak iets abstracts.
als het maar een voldoende is toch xd
x
Allemaal plaatjes van musicals enzo.
dingen die met kunst en cultuur te maken hebben die je aanspreken (modeplaatjes, musicals, schilderijen, kunstvoorwerpen)
Kan over films gaan, toneelstukken, muziek, theater, musicals en tijdschriften.
Maak een collage van je eigen favorieten.
architectuur is misschien ook wel leuk
oo ik heb nog een leuk idee.
maak jezelf met kunst.
dus waar hou je van, je hobby’'s dingen die je intereseren.
bijv hobby dansen
dan zoek je een schilderij op van dansen, en zo maak je een persoonlijke voorkant met een kunstzinige twist
Ik heb 4 jaar geleden alweer:P voor de voorkant van mijn ckv map, uhm foto’s plaatsjes gepakt van dingen waar je naar toe moest voor ckv!
Was bijv. naar barcelona geweest, een film, musical etc. Daar 1 grote collage van gemaakt.
heeee dat moest ik gisteren ook doen.
Maar het hoefde bij mij niet te maken te hebben met ckv,
heb gewoon een bloemetjesprint en om die tekstjes barok lijstjes gedaan
ik had gewoon zoiets, niet echt creatief eigenlijk , edit: nou jeetje link wil ook niet in ieder geval google, afbeeldingen en dan t 2de plaatje
waar moeten we op googlen dan?
Ik had voor ckv allemaal pokemons en zelda dingetjes xD kreeg er wel een 8 voor
ik denk op ‘ckv’ dan… ;
haha ja sorry ik had het er eerst wel instaan maar toen had ik t aangepast en toen is perongeluk ook weggehaald