ckv idee nodig!!

hoi,
heb echt dringend een ckv idee nodig…
moet een collage maken en moet er zelf iets creatiefs van maken, gewoon foto’s plakken mag niet… iemand orginele ideen voor de collage?
Doe trouwens 4-tvwo

waar moet je collage precies over gaan?

dat weet niet dus precies, mag overal over gaan als het maar creatief is… denk ook wel dat het een beetje over jezelf moet gaan…

Dan plak je een foto van jezelf in het midden, een foto van je vriendinnen eromheen en familie, en knip je plaatjes en woorden uit tijdschriften die jou omschrijven/interesseren/die jou hobby zijn.

Plak er gewoon alles op wat je ook maar aanspreekt/leuk vindt.
& inderdaad ook een leuke foto van jezelf.

Oke, lijkt me trouwens ook wel leuk om iets met 3d te doen, omdat ze foto’s en woorden en plaatjes plakken enzo onvoldoende vind. dus ik denk dat het niet egt heel safe is als ik een foto in het midden plak met meer foto’s plaatjes en woorden eromheen. iemand ervaring met 3d?

Plak voorwerpen die je leuk vind?

een collage ís een verzameling foto’s ?

http://cdnimg.visualizeus.com/thumbs/ee/c1/accessories,collage,inspiration,boards,installations,objects,photo,styling-eec15cc51ea98b847d07066ce424b6a5_h.jpg

Zoiets maar dan leuker.

dat is inderdaad heel leuk! vraag me alleen af hoe ik het ga doen maar bedankt voor de tip! weet het onze lerares is een beetje vaag… ze zei: door alleemaal foto’s op te plakken krijg je geen voldoende van mij… je moet wel goed je best doen en het moet niet te makkelijk zijn.,…

of je maakt van die blokken zegmaar waardoor de foto’s iets naar voren gaan en andere iets minder. dus allemaal verschillende lengtes blokken en daarop plak je dan de foto’s.

of je maakt een hele grote tekening/foto van een bos/straat/strand etc.
en dan plak je daar allemaal dingen in die je kunt tegenkomen onderweg bijvoorbeeld bij het strand een bal en dan echt rond eruitstekend. bij de straat een deur die open staat maar ook echt open en dicht kan. raampjes met gordijntjes etc.