CJP-pas tegoed verloopt!

Hoi,

Ik heb net een mailtje gekregen dat m’n tegoed van ¤7,50 op m’n CJP-pas verloopt op 1 november. Nu is mijn vraag wat ik moet doen met dit tegoed? Ik heb namelijk geen CKV maar KCV (omdat ik Latijn en Grieks heb), we hebben dit pasje vorig jaar gekregen en er eigenlijk helemaal niets meegedaan.

Suggesties? Ik hoor ze graag…

Ik kreeg die mail net ook :stuck_out_tongue:
Ik ga kijken of ik er kaartjes mee kan kopen voor een cabaret voorstelling.

naar de bios gaan?
ik had ook KCV maar dat maakt echt helemaal niks uit voor waar je het aan uit kan geven XD

Je kan er geloof ik de bioscoop mee betalen… maar ik weet het niet zeker… ik heb hem zelf ook nog nooit gebruikt, en bij mij staat er nog 15 euro op…

iets kopen bij de six ?
ik kan die van mij niet activeren…
nogal dom

je kan gewoon shoppen ermee of naar een musical
zelfs de bios doet het!
www.cjp.nl volgens mij

ik ben nu ook aan het zoeken, heb nog 15 euro!
Maar meestal krijg je toch alleen korting met die pas? Of kan je hele tegoed ook gewoon worden gebruikt?

ik krijg met mn cjp alleen korting? ik kan dr geen dingen mee kopen volgens mij…

Je kan er de bios mee betalen, afgelopen vrijdag nog gedaan haha. Gratis naar de bios door school, relaaaaxt :stuck_out_tongue:

Ik heb er ook zo één maar hoe kan je jou saldo zien :O?

ik kreeg um ook net ik heb nog 1,25 ofzo xD
kan ik niks mee toch?

Ik krijg daar alleen korting mee volgens mij? en ik hbe hem volgens mij al een jaar, nog steeds niet geactiveerd.

Hoe betaal je daarmee dan? Gewoon zoals met een pinpas?

Kan je serieus wat met die pas?! =O En staat er geld op?! Hoe zie je dat? En hoe kan je dat ding dan activeren?

*Need: CJP-pasgids voor dummies*

Ik heb ook nog, en kreeg de mail ook haha :]
Nog 10 euro!

Maar je kan gewoon naar een bioscoop en daar je hele kaartje door die CJP pas laten betalen mits er nog genoeg geld op staat?
Dus je hele kaartje? Geen korting? Want dat dacht ik, dat je alleen korting kreeg… ^^

Hoe kan je er mee betalen dan ??:blush:

upje

je moet die pas gewoon door een pinpas ding halen:P
je hoeft geen pincode ofzo in te toetsen, vorig jaar ben ik gratis naar de bios geweest;D

Ja idd, dat wilde ik dus ook weten, hoe kan je tegoed van je CJP-pas zeg maar als contant geld gebruiken?

echt bij ons op school naaien ze daar ons haaaard mee, ze halen dat geld gewoon al van onze pas ofzo en steken het in eigen zak, terwijl het juist voor ons bedoeld is:S