CJP-pas activeren

Ik heb nog 25 euro op mijn CJP pas staan, alleen weet iemand hoe je je CJP (cultuurkaart) moet activeren??

weet niemand het???

Jem oet gewoon op die site van je cultuurpas inloggen en klaar ben je . volgensmij is het dan klaar xd
heb je niet zo’n brief gekregen? ;$

die 25 euro kan je btw niet zelf opmaken dat moet je school doen volgensmij

Uh nee, maar als je bent ingelogd, heb je hem dan ook gelijk geactiveerd?

Nou, ik had er nog 10 euro (weet ik zeker!) op staan en had m’n pas geactiveerd.
kom ik bij de bios, geeft m’n pasje iets raars aan dus kon ik het nogsteeds zelf betalen.
Stelletje afzetters zijn het!

ik had precies hetzelfde en ik heb er dus 25 euro opstaan!!!pffff, hoe komt dit>?

Bij ons staat er niks op onze pas, omdat de school dat zelf heeft ingenomen als het ware. Dus in dat boekje staat dat je 10 euro hebt, maar dat is niet zo.

@Danique
Bij de bios krijg je als het goed is wel korting met je CJP, ook al staat er niks op. Dat kreeg ik in elk geval wel. En je moet even kijken op zo’n briefje daar staat bij welke winkels je nog meer korting krijgt.
o.a. Accesoirize, America Today, Six, Expo, die weet ik toevallig uit mijn hoofd.

Alleen je school kan het geld opmaken met culturele dingen zoals musea enz.

ik heb het al vet vaak geprobeerd.
doet dat klote wachtwoord het niet ,
al 3x gemaild.
telkens een nieuw wachtwoord gehad.
en nog doet dat kutding het niet :s

Ja klopt was bij mij ook, maar je moet het gewoon een aantal keer proberen met hetzelfde wachtwoord na 3x doet tie het ofzo

volgens mij is hij dan gewoon geactiveerd.

hebben jullie ook mail gehad dat je het geld opkan maken?
vraagje - kan je dan gewoon naar de bios zonder te betalen,
dat ze het geld er gewoon afhalen. of is het weer alleen met korting?

sorry ot. maar hier dacht ik lang over. en om nou een topic te openen haha

Je moet het via de website doen. Stond allemaal in zo’n brief die je meekreeg met die CJP-pas.
En school mag maar een bepaald bedrag eraf halen (15 euro) en de rest is voor jouzelf. Wel vet lullig voor de mensen waar de school alles eraf haalt.

Je had daarvoor je oude pasje nodig, die verloopt 20 mei en tot 20 mei kun je je nieuwe nog niet gebruiken… Wist ik ook niet, kon gisteren bij de bios ook zelf betalen.

Daarvoor heb je dus je oude pasje nodig, en dat heb ik allang niet meer. xD

Je moet inloggen op cjp.nl dan is je pas gelijk geactiveerd je kan alleen korting krijgen met een cjp pas en als je het via je school heb is het zo dat alleen je school er geld van af kwn halen en je cjp pas doet het alleen als je hele klas die cjp pas heeft geactiveerd :wink:

Oud topic. Slotje.