City trip amsterdam

Hey allemaal,
Afgelopem week is mijn vriend 17 geworden, ik wil dus iets leuks met hem doen. Ik dacht toen meteen aan een city trip amsterdam. Want daar wonen we zelf ook. Alleen nu ga ik dus een beetje de dag plannen, maar wat is nou eigenlijk leuk om te doen. En niet alleen voor mij maar vooral voor hem natuurlijk. Hij is 17 en ik 15 bijna 16. Heeft iemand leuke ideeën of ervaring?

Ligt er denk ik een beetje aan waar je van houdt, de musea hier zijn sowieso leuk. Als je van kunst houdt kun je een bezoekje brengen aan het rijksmuseum of het van gogh, of als je naar iets luchtigers zoekt is het tropenmuseum of artis ook leuk. Het Anne Frank huis is natuurlijk ook wel iets dat iedereen gezien wilt hebben :slight_smile: En als je leuk wilt winkelen, moet je eens naar de negen straatjes gaan, daar heb je wat apartere kleinere winkeltjes dan bijv. de kalverstraat. En om s’avonds gezellig wat te eten is de Utrechtse straat super gezellig.

Nou, ik hoop dat je hier wat aan hebt xxx

Ben laatst naar Madame Tussauds geweest, super leuk was dat!

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/algemeen-ik-ga-naar-…-toe-tips-246411.0.html

Slotje.