Citroensap voor blonder haar??

Werkt dat echt of wat??

Geen idee maar zal niet heel goed voor je haar zijn

owh :blush:

Het droogt je haar echt ontzettend uit dat weet ik wel

Volgens mij wel, mijn moeder deed dat ook altijd… haha, alleen dan deed ze een klein beetje en daarna in de zon gaan zitten.
Je kunt ook gaan zwemmen en in de zon laten opdrogen, door het chloor wordt het ook blonder. X

ik heb bruin haar hoe blodn word het?

ik denk niet dat bruin haar daarmee blond wordt x)

Bruin haar? Dan wordt het denk niet helemaal blond denk ik? Hooguit iets lichter.

verf het gewoon?

haha ik heb ook bruin haar en ging dat doen,
alleen er scheen vrij weinig/geen zon x’D
dus er gebeurde niets xD

Een vriendin van me die bruin haar heeft deed dat een keer en haar haar werd er wel een paar tinten lichter van en het was wel mooi, maar het is niet goed voor je haar idd o.o

ik heb bruin haar maar dan helpt het gewoon niet, heb het al een x geprobeerd :slightly_smiling_face:

je krijgt hoogstes wat highlights, maar verwacht er niet te veel van. Heb het wel eens geprobeerd (heb donkerblond/lichtbruin haar) en tsja, het is geen wondermiddel ofzo, maar ik had toch het idee dat het wel ietsje lichter werd, al was het dat misschien ook wel geworden als ik geen citroensap gebruikt had aangezien de zon je haar sowieso al lichter maakt
maar je kan het best een keer proberen, van 1 keertje wordt je haar echt niet meteen helemaal dood ofzo

Eh, ik kreeg er haaruitval van. 'k raad het dus niet echt aan.

ik wil ook geen echt blond haar , ik wil gewoon lichter haar xd

Dat werkt wel, zeker als je er dan met een fohn op gaat zitten. Waterstofperoxide schijnt ook te werken, en ga ik bijna proberen, maar alleen voor mijn uitgroei… (lang verhaal xD)

klinkt eng xd , dus ik hou het bij citroen , is citroen in zo’n flesje ook goed?

Het is gewoon hetzelfde xD Je kan ook honing gebruiken. Komt uiteindelijk allemaal op hetzelfde stofje neer.

Een flesje zal ook wel goed zijn ^^
Heb vandeweek al een klein beetje geprobeerd, en na een halfuur was t al aardig wat lichter, dus opletten met hoelang je 't laat inwerken!

link
link2
link3

Google

BEDANKT :slightly_smiling_face: