Citroensap hele nacht in haar

Mijn haar is nu roodbruin. Ik heb het geverfd (permanent) een paar maanden geleden maar ik wil het er echt heel graag uit hebben. Ik wilde ook graag wat lichter haar dan normaal… normaal heb ik bruin haar. Ik hoorde dat citroensap je haar lichter maakt en ik wilde dit graag proberen…
Maar aangezien het nu half elf is en er geen zon meer is, dacht ik dat ik het misschien een hele nacht in kon laten trekken. Weet iemand of het heel schadelijk is?

NIET DOEN! Het bijt heel je haar kapot en je blijft het altijd zien tot het er uit is gegroeid. Het bleekt je haar dus telkens als de zon er op komt wordt het als het ware weer geactiveerd en als je je haar eroverheen verft zal dat nooit goed meer pakken.

Citroensap bijt letterlijk in je haar en het is alles behalve goed voor je haar

Ik heb ook gelezen dat het echt slecht is voor je haar.
Je kan beter naar een kapper gaan en zeggen wat je wil, die weet altijd wel wat.
Maar echt GEEN citroensap gebruiken

Dat droogt je haar heel erg uit. Ik zou het niet doen.

Ik zou het ook niet doen, zo slecht voor je haar!

Naar de kapper gaan en het aan hem overlaten. Hij weet wel wat hij moet doen om jouw haar lichter en mooier te maken

Ja dat is echt heel heel heel schadelijk. Niet doen dus. Je kan wel color oops of colour b4 kopen, dat haalt de haarverf uit je haar en dan blonderen.

Niet doen! Wat je nog wel kunt proberen, is anti-roos shampoo en dat als masker gebruiken. Op droog haar smeren en dan half uurtje laten zitten. Dat is al vrij agressief, maar niet zo erg als citroensap en als je daarna een maskertje doet, kun je dit een paar keer herhalen.

Het is heeeeeel erg slecht voor je haar, bij de hema heb je wel een lightning spray.

It’s a don’t

Hele nacht weet ik niet, maar ik heb het een keer gedaan voor een paar uurtjes en ik vond gewoon dat het niet echt hielp maar zoals die andere meisjes hier zeggen dat het je haar kapot maakt heb ik niet gemerkt. :flushed:

Blondspray is ook heel slecht voor je haar.

Als je vaak honing in je haar doet als soort haarmasker zou dat ook oplichtend moeten werken hoorde ik

Ja dat zal dan wel, maar citroensap lijkt me al helemaal niks.

Blondspray blijft in je haar zitten waardoor het steeds oplicht. En is ook slecht voor je haar.

Echt niet doen, ik heb het vorig jaar gedaan met een vriendin, nou we konden wel tussen de schapen staan zo ontploft leek het wel