Citroen in water --> Afvallen ???

De naam zegt het al :slightly_smiling_face:
Is het waar dat je van Citroensap in je water afvalt?

ik hoor namelijk verschillende dingen
goed aangezien het je lichaam zuivert
slecht omdat het niet goed is voor je hart ofzo bla bla bla?

XxLiefss

Het is waar dat je (als je het niet met een rietje drinkt) verotte tanden van krijgt i[/i].

Ik weet het niet. Ik weet alleen dat je het op een lege maag moet drinken?

hihi verotte tanden xD
naja das alweer een nadeel ervan dus :stuck_out_tongue:
De stand is

voordeel:
-Drinken op lege maag verkleint de maag
-Dit stilt ook de honger
-Het reinigt het lichaam
-Breekt sneller vet af
-Zitten goede vitamines en voedingsstoffen in
-Goed tegen slechte/onzuivere huid

Nadeel:
-Slecht voor gebit
-(Kan) nadelig uitpakken voor het hart -denk alleen bij overtollig gebruik?-

iemand nog meer nieuws? :stuck_out_tongue:

ik drink het vaak sochtends. citroensap en dan er lauwwarm water bij doen. ik drink het idd op een lege maag voor ik begin te ontbijten. ik merk niet echt iets dat ik afval of mn maag krimpt maar ik vind het gewoon lekker eigenlijk :blush: ik voel me wel ietsje fitter sinds ik het doe. en dat het slecht is voor je tanden heb ik (nog) niks van gemerkt ^^

Nja, zuur is gewoon slecht voor je tanden… dus dat is wel echt zo.

" En als je er TE veel van drinkt, wordt je bloed dunner en word je duizelig/krijg je hoofdpijn."

‘‘Er wordt wel eens gezegd van citroensap dat het vet afbreekt en dat je sneller kunt afvallen. Helaas is dit niet waar. Op zich heeft citroensap wel ontvettende eigenschappen, maar die komen in het menselijk lichaam niet tot hun recht om vetcellen af te breken.’’

Grapefruits zijn beter ofzo, zag ik staan :stuck_out_tongue:

Volgens googleeee ^^^^

Is het vies ? Want het heeft wel veel voordelen.

Oh… nouja dan ga ik het ook niet proberen xD

Weetje, na alle voordelen verdunt het wel het vet… En sommige mensen vinden het lekkerder dan normaal water! Dus waarom niet?

ik vind het lekkerder en heb gelezen dat het het vet neutraliseert (
:anguished:? )
er stond ook bij dat als je het drinkt voor je gaat sporten het dan wel effect heeft :stuck_out_tongue:

Ik vind het heel lekker. Vooral in de zomer lekker fris.

Het is ook goed als je blaasontsteking hebt!

Als je het 's ochtends drinkt brengt het je stofwisseling op gang.
Dus misschien dat je iets meer zal afvallen. Maar schokkend zal het niet zijn…

Slecht voor je tanden en alleen zuiverend als je zo een kuur doet. Dat raad ik echt af omdat zo een kuur echt n crashdieet is en geen nut heeft omdat de kilos er weer aanvliegen en omdat je te weinig voedingsstoffen binnen krijgt. Verder heeft het minieme werking. Beste is om gewoon gezond te eten en te drinken en in calorieën te minderen die bij je gewicht passen. Voor een juiste berekening van hoeveel calorieën je mag die bij je lengte en gewicht passen moet je even googelen.

Als je het s’ochtends op een lege maag drinkt werkt het laxerend (tenminste zo was dat bij mij). Daarom kun je het op de weegschaal zien, maar het zal waarschijnlijk alleen vocht zijn wat je kwijt bent.

weet je HOE ontzettend slecht dat voor je lichaam is? je hele maagwand gaat erdoor aan kapot… ik had een meisje op het werk, ik werk ik de bediening dus da’s nogal zwaar werk… die viel gewoon flauw! bleek dat ze al een paar dagen op citroenwater had geleeft… meteen naar het ziekenhuis.

Ja, als je een paaar dagen op alleen maar water & citroen leeft val je idd flauw… maar dat komt omdat je dan te weinig voedingsstoffen binnenkrijgt, niet omdat je citroen en water drinkt.

Ja duh, ik val ook flauw als ik een paar dagen niet eet. Dat komt niet door citroensap…

Echt hè, doh.

Het is niet goed voor je tanden

mijn vriendin zit naast me (ze studeert diëthetiek) en ze begon keihard te lachen toen ze dit zag xD

tja, tis toch ook te belachelijk voor woorden